środa, 2 października 2013

Debiutańci

28-29 września brałyśmy udział w treningowych zawodach agility, organizowanych przy okazji wystawy CACiB. April zapisałam do wdzięcznej klasy MINUS ZERO, gdzie startowałyśmy pierwszego dnia. Za to w niedziele biegałyśmy w klasie ZERO, spowodowane było to głównie naszym późniejszym przybyciem na zawody. Moje lenistwo odebrało nam szanse na zdobycie podium, ale w końcu chodziło tam głównie o dobrą zabawę - a taka z pewnością miała miejsce.



Stwierdzam z radością, że mam całkiem nieźle ogarniającego psa. Pierwsze przebiegi (na każdy torek przypadały dwa) zazwyczaj były z błędami, za to drugie - perfekcyjne! Api jednak myśli. Dajmy na to: nasz pierwszy przebieg w sobotę w minus zero był fatalny, a wina leżała oczywiście bardziej po mojej stronie. Dlatego, żebyście nie musieli patrzeć na mój kiepski handling, do filmiku wstawiłam tylko lepsze przebiegi.




Najgorsze jest to, że wydaje mi się, że wcale nie macham ręką z góry na dół jak biegnę, tymczasem film pokazuje coś innego. Tak samo jest z pochylaniem się. Ahh tak wiele trzeba jeszcze wypracować :P


POZDRAWIAMY!
Gabi, April, Kaja.

16 komentarzy:

  1. Fajnie biega! Zakręcony suk z niej. :D Pewnie już ktoś Ci to mówił, albo może to po prostu tak na filmach wygląda, ale nie zostawiasz jej na starcie zbyt blisko przeszkody? Bo tą pierwszą zrzutkę miała chyba właśnie dlatego, jakby miała więcej miejsca na rozbieg to możliwe, że tyczka zostałaby na miejscu. Zawsze zwracano mi na to uwagę i jestem teraz na to wyczulona, heh :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo możliwe że to dlatego, ale wtedy o tym nie myślałam :P Zazwyczaj zostawiam ją dalej.

      Usuń
  2. Szkoda tej pierwszej tyczki, ale pewnie natalia ma rację że była trochę za blisko. Ale podejście - to tylko zabawa jest świetne :) Popieram!

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc oczami agilitowego laika (którym zresztą praktycznie jestmem, bo o agi wiem niewiele) który nie zauważa wielu szczegółów i drobnych błędów, to biegacie całkiem fajnie.
    A co z tego, że nie zajęliście żadnego znaczącego miejsca, ważne że się dobrze bawiliście :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy ! Aprilka jak widać na filmiku jest bardzo nakręcona , świetnie biega . Tylko ta pierwsza tyczka ,myślę ,że trochę za blisko ją posadziłaś przed startem ,ale całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też sie bardzo podoba jak biega a wszystko jest do wyćwiczenia :) My nie biegamy ale coś czuję ,że jakbyśmy zaczęli to byłabym najgorszym prowadzącym psa ever ;p
    żałuję ,że nie udało mi się wpaść. A do Poznania na wystawę się czasem nie wybieracie : p ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze wiedziałam, że z Api będzie sportowa mistrzyni! :D Biega świetnie, fajnie się dogadujecie na torku ;)
    Życzę waszemu team'owi więcej udanych przebiegów! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całuśna April wymiatała :D
    Mam nadzieję że jeszcze się gdzieś spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Wam poszło :) Zawody to zawsze nowe przeżycie, ale na pewno jeszcze cenniejsze niż trofea są nowe doświadczenia, zabawa i wnioski na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy! Wymieniając ode mnie April :). Trzymamy kciuki za kolejne sukcesy i pozdrawiamy ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie biegacie, handling się wyćwiczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wam idzie , a April super nakręcona :) Mój owsik taki nie jest nakręcony a szkoda :P

    Pozdrawiamy D&K :-)

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!