piątek, 30 sierpnia 2013

Intuicja

Intuicja podpowiedziała mi żeby zapisać April na treningowe zawody. I zapisałam. Raz się żyje.


Haha, no cóż podjęłam dość spontaniczną decyzje, ale mamy na celu dobrze się bawić (pomimo disów których wyczuwam wiele;))

Zawody te odbywają się przy okazji CACiB Wrocław, na którym jestem co roku od 4 lat. Uwielbiam jeździć na tę wystawę! Można powiedzieć, że mam do niej sentyment, bo była pierwszym wydarzeniem kynologicznym na którym byłam. Z góry założyłam, że w tym roku tak jak i w zeszłym wystawie Api, jednak moje plany zmieniło wydarzenie na facebook`u. Jak można się domyślić - wydarzenie to było po święcone właśnie tym zawodom. Nie miałam żadnej rozterki ani dylematu, sprawa była jasna. Biorę udział w zawodach nie w wystawie. No ale w miarę możliwości postaramy się kibicować naszym na ringu.

I jeszcze z radością donoszę - Api ma piękne, zdrowe stawy!

HD: A
ED: 0/0

POZDRAWIAMY!
Gabi, April, Kaja.

18 komentarzy:

  1. Powodzenia! Na pewno świetnie sobie poradzicie ;) I gratulację zdrowych statów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to życzę powodzenia :D kiedy to właściwie ma miejsce ? może udałoby nam się wpaść : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28/29.09 ;) Zapraszamy jak najbardziej!

      Usuń
  3. Trzymamy kciuki :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo , trzymamy oczywiście kciuki :D
    Aprilka nie mogłaby mieć chorych stawów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdrowych stawów!
    I życzę powodzenia na zawodach :) Może i my wpadniemy pokibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;D Mam nadzieję, że dojadę na zawody to zrobię Wam zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. No to trzymam kciuki żeby wszystko poszło jak najlepiej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Może ta spontaniczna decyzja okaże się strzałem w dziesiątkę?
    Życzę dobrej zabawy i powodzenia, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia życzymy !
    Wspaniale ,że ma zdrowe stawy . :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Do zobaczenia na zawodach, też startujemy ale w zerówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w zawodach :)
    No i gratuluję stawów :D

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!