czwartek, 11 lipca 2013

Raj

Wczoraj razem z Api i Ala wybrałyśmy się na wycieczkę rowerową do miejsca zwanego przez miejscowych Bergiem. Nie ma co - każdy przyzna, że miejsce idealne!

Aprilka od niedawna jest nieźle najarana na skoki do wody. Miałyśmy okazje tam sobie to praktykować. 
Dalej niedowierzam, że udało nam się znaleść tak fajne miejsce tak blisko nas! Zaledwie 6 km w jedną stronę. Jeśli tak dalej pójdzie to pewnie zobaczycie nas za rok w Poznaniu na Dog Divingu. Młoda naprawdę ma super potencjał.

Mokre łapeczki


No rzucasz tą zabawkę?!


Planujemy już powrót w to piękne miejsce wstępnie na piątek, może wtedy uda mi się coś nagrać. 

A tak z całkiem innej beczki informuje że 17 lipca jedziemy na obóz agilitowy do Annówki, a następnie zaraz po powrocie (ba... Nawet nie wiem czy zdążę wrócić do domu xD) jedziemy do Warszawy! Do 26 będziemy lansować się w stolicy więc jeśli ktoś chętny na spacerek - pisać!

POZDRAWIAMY!
Gabi, April, Kaja

18 komentarzy:

  1. No ,no ,miejsce na prawdę piękne . Aprilka faktycznie ,widać na fotografiach ,fantastycznie skacze do wody ! Oby przyszłoroczne zawody dog divingu były wasze ! Ambitne plany!
    Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce :)
    Śliczne zdjęcia! Jaki masz aparat? ^^
    Udanego obozu. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon eos 60D + 18-135mm/ 50mm f/1.8 ;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę takiego super miejsca. Moja Sonia ostatnio polubiła pływanie, ale brakuje mi takiego stawiku blisko domu. Mogę tylko zabierać psinę kilka razy w tygodniu nad jezioro, ale muszę prosić tatę żeby nas zawiózł i unikać weekendów, bardziej zaludnionych miejsc i straży gminnej bo obowiązuje tam zakaz wprowadzania psów na plażę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce, i faktycznie niedaleko od Was! :)
    Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy
    j&T

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce w którym jak widzę fajnie się czujecie.
    Oby więcej takich wypadów.. :D
    Niestety ale mieszkam w Małopolsce więc nie ma szansy by się z Wami spotkać :/
    Mówi się trudno :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm takie miejsce tak bliziutko! :) Macie szczęście! :P Śliczna April ! :*
    Pozdrawiam!! :}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ode mnie to trochę daleko, szkoda >.<
    Czyli dzień udany. April tak pięknie wygląda jak jest mokra <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościć udanego dnia... cudowny zmokły psiaczek :D

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze jest poszukiwanie swojego raju tam gdzie mieszkamy :)
    Ja taki już mam, mianowicie bunkry niedaleko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że tak blisko masz takie super miejsce. Mała na pewno będzie mistrzem Dog Diving'u. Ja mieszkam w Warszawie, jednak w niedzielę wyjeżdżam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super miejscówka! My na spacerek jesteśmy chętne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Tobie, że Twoja sunia lubi wodę.
    Chociaż u mnie nie jest najgorzej, już wchodzi głębiej :3

    PS: Mam pytanie, czy w gazecie Przyjaciel Pies na 22str jest Kaja?
    Bo tak patrzę, psa skądś znam, ale chcę się upewnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdjęcie Kai z obozu w Tułowicach ;)

      Usuń
  13. Śliczne miejsce :) I co najważniejsze nikt się nie przyczepi do psa, bo na miejskich trawnikach często ludzie mają jakieś swoje zdanie.
    Ja ostatnio też z Astrą znalazłam świetne miejsce. Duże pole, a obok woda :)Co prawda ona do pływania chętna nie jest, ale żeby zamoczyć łapki to jak najbardziej.
    Widać, że młoda świetnie się bawiła ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne miejsce, cudowne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie macie. Super miejsce. U mnie nie ma (chyba) żadnego miejsca z jeziorkiem :( A jak są to nie ma stopniowego wejścia tylko od razu głęboko :P
    Pozdrawiamy.
    PS.Trzymamy kciuki za DogDiving.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!