środa, 24 lipca 2013

Obozowanie part II





W niedziele wróciłyśmy z kolejnych wspaniałych 5 dni spędzonych w Annówce. Tym razem pod znakiem agility :)

Na początku warto by nadmienić że w dwie strony podróżowałyśmy pociągiem. Była to Aprilki pierwsza tak długa podróż PKP z przesiadką i moja w sumie też. Najgorsze było to, że zdane byłyśmy tylko na siebie, a ja zawalona byłam bagażami a w ręku miałam smycz z Api na drugim końcu (która swoją drogą zachowywała się wspaniale!), ale ku mojemu zdziwieniu wcale mi to nie sprawiało jakiś wielkich trudności.



W Annówce byłyśmy  koło 20 według planu miałam być o 19 ale przeceniłam Polskie Koleje Państwowe. Pociąg do Poznania miał 30 min spóźnienia. Gdy byłyśmy już na miejscu okazało się że w naszym pokoju jest na razie tylko jedna osoba (Patrycja z Amooorem/Adolfem xD - pozdrawiamy!) reszta miała przyjechać następnego dnia.

Obóz bardzo mi się podobał. Doskonale ukazał moje niedoświadczenie jak i nieogarnięcie jako przewodnik. Pokazał również nasze braki w podstawach agi typu ciasne skręty itp. Nad tym wszystkim zamierzamy teraz solidnie popracować i utrwalić to na dobre.










Ja widać mamy dużo zdjęć a więc kontynuuje:











Praktycznie cały czas biegałyśmy na piłeczki. Piszczącą z konga lub pomarańczowy (kiedyś piszczący) pyszczek z trixi z małymi przerwami na szarpak ;)





Gwoździem tych pięciu dni były zdecydowanie odwiedziny mamy i siostrzyczki!





Siostry jak widać świetnie się dogadywały:






No i oczywiście nie obyło się bez spacerów z naszą ekipą! :)


PS powinnam być teraz w Warszawie ale jednak wyjazd tam przekładam na sierpień ;)

POZDRAWIAMY!
Gabi, April, Kaja.

19 komentarzy:

  1. Którego sierpnia wybierasz się do stolicy? ;)
    http://3.bp.blogspot.com/-9o3stH-cpEA/Ue_wHWcyVcI/AAAAAAAAEbc/UAUMwl6yAFc/s1600/IMG_3361.jpg
    Strasznie urocze to zdjęcie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dokładnie nie wiem ale będzie to chyba 19-23.08 ;)

      Usuń
    2. To pisz na fejsie, jakbyś była chętna na spacerek :).

      Usuń
  2. Widac, że obóz udany. Zdjęcia piękne. Fotki, na których Aprilka jest w ruchu sa jak zawsze przecudne! Pieknie Ona na nich wychodzi.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To witaj w klubie bo też mamy problem z ciasnymi zakrętami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska Api!
    Życzę Wam opanowana ciasnych skrętów oraz coraz lepszego garnięcia jako przewodnik :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. No to obóz udany :)
    Miłego wyjazdu do Warszawy .
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że atrakcji wciąż wam mało :D
    Dain akurat zaczynał od ciasnych skrętów i uwielbia to ćwiczenie :D
    Powodzenia w dalszym agilitowaniu i udanego wyjazdu do stolicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ aktywnie spędzacie ten sezon :). Tyle seminariów, obozów, wyjazdów itp. :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że się minęłyśmy w turnusach ;) Annówka to genialne miejsce, o czym przekonałyśmy się już i my. Zazdroszczę dobrego kontaktu z rodziną Api, my niestety tak nie mamy. Teraz już wiem, na co patrzeć wybierając hodowlę, a pierwszy pies niósł za sobą głupie wybory. Dobra, bo zbaczam z tematu posta. Ciasne skręty to czarna magia i dla nas, jednak ja mam największy problem z pokazywaniem out'ów, yhh, bywa.
    Pozdrawiamy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. My byłyśmy na turnusie 1 ;) My do dziś nie ogarniamy ciasnych skrętów,a więc nie macie się co smutać ;P Annówka jest świetna, a wasza banda xD Keja i Fido, którzy stali po lewej towarzyszyli i nam na obozie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że wakacje na razie udane. Życzę powodzenia w nauce ciasnych skrętów, na pewno uda się je Wam opanować.
    Pozdrawiamy, Marcela i Maniek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze treningi to te owocne w nowe wnioski i doświadczenia :) Powodzenia w dalszych ćwiczeniach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ aktywnie spędzacie wakacje - na pewno obfite są w nowe doświadczenia, super! Zdjęcie sióstr z mamą Dorą jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać świetnie spędzacie każdą wolną chwilę ;)
    Okolice są pikne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mogę wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon eos 60D + 18-135mm / 50mm f/1.8

      Usuń
    2. Hah, właśnie jak zobaczyłam na fb że masz zlajkowaną stronę tegoż oto aparatu to już wiedziałam że nim focisz :D
      Ostatnio bardzo intensywnie myślę nad jego zakupem, możesz opisać jak Ci się z nim współpracuje? Może być na fejsie (Julia Tarnawska) :)

      Usuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!