wtorek, 4 czerwca 2013

Nieustraszeni psiarze


Czyli tak : Przemokłyśmy jak nigdy, ubłociłyśmy się totalnie, obie po powrocie padłyśmy na twarz/mordę ale mimo to super się bawiłyśmy! Tak, weekend spędziłyśmy na Dog Chow Disc Cup we Wrocławiu.



W sobotę było okropnie! Od rana lało, pogoda generalnie robiła nas w konia. Całe szczęście znalazło się stado owsików i ich nieustraszonych właścicieli, którzy bardzo chętnie mimo wszelkich niesprzyjających warunków pogodowych spędzali aktywnie weekend.




W niedziele było już dużo lepiej. Miejscami nawet prześwitywało słoneczko. Czas spędziłyśmy głównie na oglądaniu, pogawędkach i sesjach zdjęciowych.





Aprilka zachowywała się bardzo fajnie jak na nią. Odwoływała się przyzwoicie, poszalała z owsikami, kundelkami, popływała i poćwiczyłyśmy trochę z frizbiaczami. W czasie gdy podziwiałam i fociłam freestyle zawodników grzecznie siedziała (a właściwie stała bo przecież księżniczka na błocie nie usiądzie) koło mnie.



Ogólnie weekend miną nam genialnie, a ja nie mogę już doczekać się sezonu 2014 w którym mamy ambitne plany startować ;)


I na koniec zachęcam do zobaczenia (szczególnie 0:30) - KLIK

8 komentarzy:

  1. I kolejno osoba na DCDC a dlaczego nie ja XD
    Świetne zdjęcia, no słyszałam, ze pogoda była na prawdę straszna, ale widać ze Wy się niczego nie boicie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Same znajome pyski na zdjęciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak slyszalam ze pogoda byla do niczego. Myslalam że wy tez startujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ło matko jaka pogoda :) Zazdroszczę zaparcia :) fajne te da przedostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki.
    Pogoda może nie dopisała, ale za to psiaki jaki uradowane :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam parszywa pogoda- grunt to świetnie bawić się w doborowym towarzystwie :D

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!