poniedziałek, 18 marca 2013

Druga w naszej karierze...

...wystawa!

CACiB Katowice - lokata II na cztery suki.


  
 
Jestem zadowolona z Aprilki. Ładnie się spisała. Pierwszy raz znalazła się w takiej sytuacji i absolutnie nie mogę się niczego czepić. Była trochę wystraszona, ale kto na jej miejscu by nie był? W każdym razie nie ma na co narzekać, jestem z niej dumna i tyle!
  
Zdjęcie które najlepiej oddaje Aprilową fascynacje ludźmi, a sędzia wyraźnie zadowolony xD
 
Na ringu zachowywała się znośnie (w każdym razie, ja jak przeglądam zdjęcia na co drugim widzę w jej oczach trochę strachu) Super się ustawiała i koncentrowała ale... gdy potem widziałam jej radość podczas zabawy w parku... bez porównania. W oczach wcześniej wystraszonych teraz widziałam maksimum radości. Jednak wystawy (szczególnie te na hali) nie są miłym przeżyciem dla psa. Chociaż niektóre osobniki pewnie są już przyzwyczajone, częściej bywają w takich klimatach. Jednak ja nie miałam sumienia patrzeć na Api która "dusiła" się w śród tych psów, hałasów i masyyy ludzi zachwycających się co drugim psem. Robiła wszystko na zasadzie "dobra, chcecie to postoje". Zmyłyśmy się więc stosunkowo szybko, wolałam rzucać jej piłkę w parku. Oczywiście ja mogłabym tam siedzieć do końca, robić zdjęcia, oglądać itp. jednak nie kosztem Aprilki, która sto razy bardziej woli szaleć na dworze.  Nie znaczy to oczywiście, że porzucamy wystawy, bo w tym roku planujemy jeszcze co najmniej dwie, a właściwie jakby wliczyć klubową to trzy. Po prostu chce przez to powiedzieć, że o wiele lepiej się czujemy w sportach ;)
 
 
 
 A teraz ocena: Dobre proporcje, górna linia dobra, dobre osadzenie ogona, głowa z doskonałą czaszką, stopem, kufą, dobre kontowanie i uwaga uwaga... ruch ZABAWNY, momentami dobry :P Tak więc... Trzeba poćwiczyć kłus ;))



13 komentarzy:

  1. gratulacje:)!
    jak dla mnie April spisała się w 100% dobrze, w sensie spokojnie można jej wybaczyć jakieś pomyłki, bo wiadomo, że dla psa to jest duży stres.
    mimo, że na ringu wygląda pięknie to bardziej ją widzę w psich sportach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Rzeczywiście, na zdjęciach które dodałaś, Api jest wyraźnie wystraszona, za każdym razem musi być lepiej, a żeby było lepiej musi być czasem gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super.!:D Gratulacje.<3

    Pozdrawiamy i życzymy powodzenia w następnych wystawach.! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. :)
    Świetnie podchodzisz do sprawy, stawiając na pierwszym miejscu dobre samopoczucie psa.
    Powodzenia w kolejnych konkurencjach, ale przede wszystkim w tych sportowych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję.
    To normalne, że psinka buła wystraszona. Z czasem na pewno przyzwyczai się do atmosfery panującej na wystawach.
    Jestem ciekawa jak wyglądał ten zabawny ruch :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :)
    I tak bardzo dobrze się spisała, jak na tyle ludzi, psów, hałasów...
    Zabawny ruch ? xD Hmm, ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Api jak zwykle cudnie wyglada :) Zycze powodzenia na przyszlych wystawach!

    Pozdrawiam

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje 2 miejsca :) Mój Golduś też na początku był wystraszony,ale po paru wystawach przyzwyczaił się :) Pozdrawiamy i życzymy sukcesów: Ewa i Goldi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) Powodzenia na dalszych wystawach i mam nadzieję, że Api się trochę ośmieli w hali ;)
    Zabawny ruch? xD Dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabawny ponieważ, April momentami podskakiwała do mnie. Ona kojarzy bieganie z zabawą i pewnie chciała się bawić a nie kłusować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wystawy są dla psów z pewnoscią stresujące, ale dobrze że twój psiak się grzecznie spisywał! N

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :D
    Byłam na tej wystawie, ale niestety tej piękności- April, nie widziałam...:P
    Masz rację, psiaki, tym bardziej z początku, źle czują się na wystawach, szczególnie, jeśli one się w halach odbywają...

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!