sobota, 2 marca 2013

"Coś" się dziać zaczyna

    


Nie ma co ukrywać, trochę zapuściłam się w blogowaniu, ale na nude to ja nie narzekam. Szkoła, psy i znajomi, te trzy rzeczy pożerają mi najwięcej czasu. W ogóle od niedawna w moim życiu panuje drobny rozpierdziel, zawsze na coś braknie mi czasu. Dajmy na to - ten post pisze już ok dwa tygodnie :P



 Tak jak w tytule - zaczyna się powoli u nas coś dziać. To pewnie zasługa nadchodzącej wiosny, słońce, ciepło, trawa no i treningi frisbee jak i agility. Na nadchodzący sezon czekamy z niecierpliwością, chociaż startów w najbliższym czasie nie planujemy (pomijając rally-o w Legnicy, ale to też nie jest jeszcze pewne). W ostatnich tygodniach wiele się działo. Jak już wiecie zaczęłyśmy chodzić na treningi agility przez co zauważyłam, że muszę pare niezbednych rzeczy z moim psem wypracować. Dlatego przez te ostatnie tygodnie socjalizowałyśmy się jak tylko możemy, byłyśmy na spacerze z mudikami (w tym tygodniu też planujemy wspólny wypad) a poza tym okazało się, że na wsi też można się całkiem nieźlie uspołeczniać chociażby przy szwędających się psach xD Lepsze to niż nic. Oczywiście staramy się taż jak najczęśniej jeździć do miasta.

A najlepsze jeszcze przed nami! Dzięki uprzejmości dziewczyn z klubu, jedziemy razem na treningowe zawody agility do Gliwic już za tydzień. Będzie fajny socjal i naraszcie będę mogła sobie pofocić psy w akcji ;) A za dwa tygodnie do Katowic na wystawę. Aż pięc suk w młodzieży, będzie zabawnie.

No i jak widać zainwestowałam sobie w bibułe i stworzyłam prowizoryczne studio.

7 komentarzy:

  1. oby dwie są przecudne:)!
    mam nadzieję, że zawody z rally-o dojdą do skutku i dobrze wypadniecie na nich;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak lubię -są obie. Cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie zdjęcie, już to nie na tle bibuły, jest urocze! Wiosna zawsze wnosi jednak coś nowego do życia - życzę Wam więc samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Za każdym razem coraz lepsze. :D
    Wszyscy już chyba wypatrują wiosny, a Wy tyle planujecie.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że znów napisałaś, mimo wszystko :D Ja też mam tak mało czasu, zupełnie jak Ty- szkoła, chłopak, zwierzaki :D dużo tego :) Ale blog to super forma uwiecznienia, tego co przeżywamy i poznania nowych, ciekawych osób.
    Fajnie April na fotach wyszła :D Czekam na więcej :)
    Super, ze się socjalizujecie..
    Powodzenia treningach :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasu jak zwykle brakuje.
    Życzę alby start w Legnicy doszedł do sutku :D

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!