czwartek, 18 października 2012

Jesiennie

Dzisiaj wybrałam się z psami na foto wycieczkę do lasu. Zajęło nam to jakieś półtora godziny, ale było warto! Zdjęcia wyszły super - pod tym względem uwielbiam jesień.











Był to jak już wspomniałam długi spacer, więc April miała kilka krótkich sesji szarpanka. Pięknie się dziewucha spisywała, pomimo tych wszystkich traw dookoła. Właściwie to te zarośla nawet nam pomagały, ponieważ zagradzamy suce drogę i mogła tylko biec ze zdobyczą prosto do mnie, a nie na około ;)



Następnym razem koniecznie musimy wziąć kogoś do pomocy.
A no i jeszcze dodam, że w ten weekend jedziemy na agility do de luksa, ciekawe jak się dziecko będzie zachowywać. :D

15 komentarzy:

  1. Fotki przepiękne. Masz wielki talent do fotografowania. Powodzenia w agility.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotki super, szkoda że ostatnia ucięta. Ogólnie śliczne - ładne kolory na świeżej trawce. Powodzenia w agi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucięcie było celowe, moim zdaniem taki kadr wygląda ciekawiej.

      Usuń
  3. Tak, jesień to idealna pora roku dla fotografa ;)
    Powodzenia w agility :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D. Powodzenia na zajęciach agilitowych :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne psiaki :)
    I fotki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie się ogląda te Panieneczki. :)
    Dobrej zabawy na agi!

    OdpowiedzUsuń
  7. April i te jej oczyska! nie pozostaje nic prócz się zakochać. :D Kajka również pięknie się prezentowała na zdjęciach.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia.Ja również lubię jesień pod pretekstem fot:)
    Gratulacje!
    Życzymy powodzenia w agi.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te psie oczy ;) Cudowne zdjęcia. Będę musiała się wybrać z Astrą na jakąś jesienną sesją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesienne zdjęcia :)
    Powodzenia na treningu agility.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje dzieci są takie kochane ;)
    Ja wczoraj szłam do lasu na spacer z psiakami i koleżanką...niestety Oli się przypomniał film o kanibalach^^ i nici ze zdjęć ;D Ale dzisiaj może pójdę :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :D Dziewucha ładnie rośnie, powodzenia na agility ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę pięknych zdjęć, naprawdę! :)
    Niestety, mnie dopadła choroba i ból głowy i inne dolegliwości nie pozwalają na takie przyjemności - a myślałam, że w tym roku uda mi się zrobić piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!