poniedziałek, 1 października 2012

CACiB Wrocław

Tak więc zadebiutowałyśmy! 


A jak to było... No właśnie może jakiś mały opisik minionego weekendu? Mówiąc po krótce było nieziemsko, ale że ja nie przywykłam do opisywania takich wydarzeń tak skromnie to musi się tu znaleść coś więcej niż tylko stwierdzenie "tak, było super".
Pobudka punk 7, o ósmej przyjeliśmy kierunek - Wrocław. Na miejscu byłyśmy dopiero po 9 i rozbiłyśmy nasz obóz tuż przy ringu. Przy okazji poznałyśmy osobiście Zorkę i miałyśmy okazję zobaczyć inne oziki. April była strasznie podekscytowana! "Ojej, ojej, tyle piesków się koło mnie kręci" Może to właśnie wpłynęło na jej zachowanie na ringu. Ładnie się skupiała, ładnie stała w miejscu, gorzej z kłusem.. Bieg po ringu w jej wydaniu wyglądał raczej tak: 




Ona po prostu kicała, ale ja i tak jestem z niej dumna. W kocu czego tu wymagać od 4,5 miesięcznego szczeniaka, który jest pierwszy raz w podobnej sytuacji. Chociaż to jej całe pajacowanie i tak nie ma znaczenia, ponieważ wystawa skończyła się dla nas tak: 
Tak więc dostałyśmy się do finałów. W oczekiwaniu na nie, oczywiście kręciłyśmy się po całej wystawie, poznawałyśmy ludzi, psy, starych i nowych znajomych, robiłyśmy zdjęcia itp. Tak czas nam jakoś zleciał. Koło trzeciej zasiadłyśmy na trybunach oczekując swojej kolejki. April oczywiście zaliczyła drzemkę, pod tym względem baardzo chciałam się z nią zamienić ponieważ byłam niewiarygodnie zmęczona, a mogłam jedynie przymykać sobie oczy a głowę schować między ręce. Kilka minut przed czwartą, trzeba było wybrać się na ring pomocniczy gdzie przygotowywałyśmy się do wejścia na honorowy! Psy ustawiały się od największego do najmniejszego, w związku z czym byłyśmy bodajże 5. Następnie kobieta która miała wyczytywać wchodzące na ring rasy, robiła rundkę i zapisywała sobie jakiej pies jest jakiej rasy. Szybko stwierdziła, że April to .... uwaga, uwaga... border collie... ręce mi opadły... Poprawiłam ją oczywiście, za to pani tłumaczyła się, że popatrzyła tylko na kolorki, zobaczyła - czarno biały i już stwierdziła że border. No nic, to już nie ważne bo wychodzimy na ring! Myślałam, że będę się trochę bardziej stresować, ale to chyba przez zmęczenie, niczym się nie przejmowałam. Wyszłyśmy sobie z April na luzie, sucz ładnie biegła, ze staniem trochę gorzej, bo się niecierpliwiła i nie chciała za bardzo stać w miejscu, ale to i tak nie ma znaczenia, ponieważ sędzia po prostu nas ominęła. Szanse na podium, błyskawicznie zniknęły. Tak na prawdę to i tak na nic nie liczyłam, więc nawet się tym nie przejęłam :) Po prostu z godnością, głową uniesioną do góry, wraz z April zeszłam z ringu, prosto na trybuny.


Jeszcze zdjęcia z soboty:









z Hexą



No i Zorkowo - Aprilkowe zabawy


W niedziele byłyśmy tylko na socjalizację. April bardzo ładnie aportowała i szarpała się. Normalnie bomba! W ogóle nie zwracała uwagi na przechodzących ludzi, szczekające psy, nowe zapachy. Pięknie to robiła. A pokazom frisbee i agility przyglądała się bardzo uważnie :)


13 komentarzy:

  1. Macie piękne zdjęcia, April jest cudowna! Na pewno zachwyci sędziów jeszcze na niejednej wystawie! :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia ;D
    April zaskoczy pewnie jeszcze niejednego sędziego czy sędzinę ;D

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że mała tak fajnie się spisała! :D
    A ładne bieganie na ringówce jeszcze sobie wypracujecie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne psiaki =) Fajny blog! Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluje pierwszego wystawowego sukcesu. Świetnie że psina się tak dobrze zachowywała. April jest ślicznym "borderem" :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :D !!!!
    aż mi się przypomniała nasza pierwsza wystawa mega podjaranie i taki tam stres ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się spisała! Gratulacje! :)
    Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy postęów i życzymy więcej takich udanych wypraw

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentowała się świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za zdjęcia !
    Fajnie, że wszystko poszło jak trzeba ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje tego 1-szego miejsca.
    Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!