środa, 1 sierpnia 2012

A wakacje trwają!

Witajcie!! Długo się chyba nie pokazywałam, co nie? Noo, miną już miesiąc wakacji ;/ Szybko zleciała, chociaż i tak przez ten miesiąc nigdzie nie wyjeżdżałam, dlatego ciesze się, że już zaczyna się sierpień. A plan jest taki: 4 sierpnia jadę na wakacje z moją familią, Kaja zostaje pod opieką babci i cioci. 18 obóz KPP z Kają =D A 25... tumtururum...odbiór April! No ale teraz oczywiście nadrobię to wszystko co działo się w lipcu. Więc nie dziwcie się, że notak jest taka rozrąbana. Życzę wam cierpliwości w jej czytaniu.

Zacznę od początku. Chronologicznie. Robiłam swoją pierwszą, umówioną sesje. Jechałam do Wrocławia, chciałam wziąść Kaje ale okazało się, że mam jeszcze kilka spraw do załatwienia. Wylądowałam w parku południowym, z lustrzanką na ramieniu. Nie mogłam na początku odnaleść swoich modeli, ale jakoś w końcu się udało. A moim celem był Joker. 13-miesięczny, krótkowłosy borderek. Skupiony na pracy, miał taki charakterystyczny "borderowy ruch", baaardzo fajnie mi się z nim pracowało. Ale stwierdziłam po przeglądnięciu zdjęć, że muszę poćwiczyć ujęcia w ruchu.






Teraz może wzmianka o mojej April. Niedawno dostałam jej zdjęcia. Jest bardzo sympatycznym, szalonym szczeniaczkiem ;DD Normalnie kocham to stworzenie! Szkoda, że tak późno będę ją odbierać, ale trudno ;/ Zostało jeszcze 24 dni.





W piątek (27.07) byłam na fotospacerku z Krysią od dwóch mudików (Garshii i Merau) Los chciał, że mieszka w miejscowości nie daleko mnie, więc mamy towarzystwo na niektóre spacery i socjalizacje dla April. Będzie miała wspaniałych kumpli. Ale wracając do spaceru myślę (mówiąc skromnie), że zrobiłam na prawdę dobre zdjęcia, jak na mnie, oczywiście. Zresztą mudiki okazały się świetnymi modelami. Kaja zyskała nowego adoratora, a mianowicie napalonego Merau. Do niczego nie doszło, bo skończyło się tylko na przyjaźni/wakacyjnym zauroczeniu. 






Więcej zdjęć <tutaj>

W poniedziałek (30.07) Kaja zaliczyła weta, została zaszczepiona na wciekliznę. Nie da się ukryć - nie była tym zachwycona ;P Na drogę polecił nam aviomarin, zobaczymy jak na nią podziała. 



Jestem aktualnie na etapie tworzenie playgrandu dla Api. Zamówiłam już wykładzine, transporter przyszedł wczoraj, zabawki mamy, czekam tylko jeszcze na piłkę na sznurku. Jak już wszystko będzie gotowe wrzucę zdjęcia na Photobloga (link na dole) Pozdrawiam was serdecznie, życzę miłego drugiego miesiąca wakacji (dla mnie będzie on super intensywny) ;) Najprawdopodobniej odezwę się dopiero pod koniec sierpnia, żeby pochwalić się małą i zdać wam relacje z obozu. Do zobaczenia!


Na koniec zapraszam jeszcze na:


19 komentarzy:

  1. fajnie,że znów blogujecie :D!!
    my również czekamy na zdjęcia April twojego autorstwa!!i nie możemy sie doczekać aż u cb zagości.April jest cudowna.
    Pozdrawiamy Asia & Majlo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jesteście! To ja się nie mogę doczekać aż u was zagości April :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aussie - moje marzenie. Ty do masz super ;) Kaja jest urocza :) Pierwszy miesiąc wakacji naprawdę szybko zleciał. Życzę udanego drugiego miesiąca wakacji!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o zdjecia to mam dla Ciebie małą radę - uważaj na niebo, by nie było przepalone. Poza tym zdjecia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne chodzi ci o to ostatnie Jokerowe ;) Dobra bd uważać.

      Usuń
  5. Robisz cudowne zdjęcia. Masz wielki talent. Chciała bym umieć robić takie nieziemskie foty jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wam, że wyjeżdżacie razem z Kają na obóz. Ja nie mam niestety takiej możliwości. Życzę miłego obozu i już nie mogę się doczekać kiedy zagości już u ciebie April.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. April jest prześliczna :), wygląda trochę jak berneńczyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia coraz lepiej Ci wychodzą. Tylko uwaga na niebo! No a po za tym, to jestem fanatyczką niskiej GO, ale to już takie, prywatne, upodobania. ;)

    Czekamy na April! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz czekać na zdjęcie April w Twoim domu :)
    Na ostatnim zdjęciu ładnie wyszła.
    Jakie Kaja ma piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny adorator Kai. ;D Ona też śliczna ;)
    Zdjęcia, masz rację b. dobrze Ci wyszły ;))
    Czekam na następną dawkę ! ;d
    Kundelek007 z KPP ;d , czyli Messi , Koko & Taluś

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje trwają, a ja z Astrą się nudzimy ; p Szkoda, że się nie zobaczymy na obozie, tak chciałam jechać, ale cóż..może następnym razem. Nie mogę się już doczekać kiedy April będzie u Ciebie ; ) Życzę udanych wyjazdów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pracowity miesiąc widzę ;) Co do zdjęć , to rzeczywiście są lepsze niż dotychczas , robisz postępy! Czekamy na April ! Zazdroszczę obozu i życzę wam miłej zabawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcie na ławce ma coś w sobie ;) Dobre miejsce, takie stylowe i dobre światło.
    Zazdroszczę malucha ;) Zasłużony psiak!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy miesiąc wakacji przeleciał baardzo szybko. :P
    Wszystkie zdjęcia są śliczne, i oczywiście modele też.
    April jest cudna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak szybko przleciało .
    Zdjęcia prze cudne.Oj ty to masz fajnie z April
    Chciałabym cie również przeprosić za to że nie mogłam wejść na twojego bloga z powodu zepsutego neta.:(.Jeszcze raz bardzo przepraszam.Mam nadzieje że mimo to wejdziesz do mnie na bloga.
    Drops sie stęsknił ;)
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę robisz piękne zdjecia! Pozazdrościć talentu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia są takie urocze! ;)

    http://7loving-dog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!