piątek, 13 lipca 2012

Surprise!

Ten mały niepozorny kundelek bardzo mnie dzisiaj zaskoczył, pozytywnie! Dostała nagle takiego przyśpieszenia na agi, że jestem teraz z niej przedumna. Chociaż wczoraj (jak prawie zawsze) raczej nic się jej nie chciało ;) A ja myślałam, że ona się do tego nie nadaje, ale jak widać się pomyliłam :) Jednak nigdy nie dbała o szybkość tak bardzo jak dzisiaj, nie wiem co tak na nią wpłynęło, lecz nie obchodzi mnie to w końcu liczą się efekty :D



 April:


I jeszcze fanpejdż:


15 komentarzy:

  1. April słodka....I ta minka, złowieszczy uśmieszek:)
    Gratulujemy postępów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze właściciele nie doceniają swoich psów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze tak jest! Zawsze! Kiedy właściciel jest przejęty, że coś się skipścioło pies nagle nas zaskakuje! Ale właśnie takie chwile sprawiają mnóstwo radości :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy postępów w agi,i życzymy kolejnych!!April'ka jest cudowna:D
    Zazdroszczę
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam tytuł bloga bloga przyciąga ; dd
    Gratuluję postępów! ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza psina:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaja lubi Cię po prostu zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaaaja! Miszczunio :)

    Z April będzie niezła rozrabiara, widać po minie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. April ma świetną minę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Xamee, mina rozbrajająca :)
    Pozdrawiamy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zgadzam się z Xamee i Natalia :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    Dawno u nas nie byliście.. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, gratuluje postępów.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!