niedziela, 10 czerwca 2012

Odwiedziny

Tytuł bardziej sugeruje, że ktoś przyjechał do nas w odwiedziny, ale nie. Tym razem to ja w raz z rodzicami zdecydowałam się odwiedzić moją April!



Jechaliśmy, aż do Poznania, żeby zobaczyć tą przeuroczą, małą istotkę! I powiem wam, że na zdjeciach wcale nie wygląda tak słodko jak w rzeczywistości, ją trzeba po prostu zobaczyć.


Miałam okazje też zamienić parę słów z hodowczynią, jednak rodzice cięgle się czegoś dopytywali, więc to oni głównie rozmawiali "mieli głos". Poznałam też szczęśliwą mamusię - Dorę. Ma bajeczne oczy, szkoda, że ja nie będę miała aussie blue merle, jednak black tri tak jak mówiła wcześniej też mi odpowiada. Poznałam również innego aussie umaszczenia black tri (rodzice przynajmniej mogli zobaczyć jak April będzie wyglądała w dorosłym życiu) Był to owczarek Duke (czyt, Djuk), też był własnością hodowczyni. 



Podsumowując - moją kruszynę widziałam tylko raz i już ją kocham! Zapowiada się wspaniała przyszłość :)

26 komentarzy:

  1. jejku co za słodycz!!!ja nym chętnie wzięła i uściskała xDD.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.Jak nazwa się hodowla?jeśli można spytać;)

      Usuń
    2. Moja hodowla nazywa się SHOWFARM

      Usuń
  2. Ja prześliczna i przesłodka. Już ci zazdroszczę. Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej ty masz kupę szczęścia... :) śliczna suczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sunia ♥: ) Ja marzę o aussie blue merle, jednak to marzenie ziści się dopiero za kilka lat... Ale warto czekać : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna moja kruszynka :D Cieszę się bardzo,że się podoba!
    Maja- kochany psiak - pamiętaj blue merle to tylko maść liczy się charakter i zdrowie psa ;)
    A drugi owsik to Duke.

    Pozdrawiam
    Karolina, Dorcia i dzieciarnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, jaka ślicznaaa! <3 Przesłodki papiś, zazdroszczę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna psinka!!! Szczeniaczki są takie urocze!

    Zapraszamy do nas:
    nallia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiła,aby się nie reklamować...

      Usuń
  8. Skoro w rzeczywistości jest jeszcze słodsza niż na zdjęciach to nie wyobrażam sobie tak wielkiej słodkości. Nie mogę doczekać się kiedy będzie już twoja i będę mogła o niej czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ona jest cudowna. Niech Ci już ją oddadzą do domu. Cudo z niej. Tak z ciekawości zapytam ile kosztowała ?
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w czekaniu na sunię ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak mogłaś przyjechać do Poznania, i nas o tym nie powiadomić ; ) Może miałybyśmy okazję się poznać.
    Sunia śliczna. Mam nadzieję, że Kaja ją zaakceptuje, ale o to chyba nie musicie się martwić.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku!
    Zazdroszczę .
    Jest urocza ! :*
    Oglądając zdjęcia można się zakochać ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Emikia - Napisze Ci na gg :) Nie chce mówić o tym publicznie.
    Mer - co ty myślisz, że bym się wyrobiła? Niestety, nie dało rady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, cudowna jest !
    Nie mogę się doczekać, aż odwiedzę mojego szczeniaka ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A z ust wychodzą mi same ochy i achy!
    cóż za przesłodka istota ^^
    pozazdrościć... :)
    Pozdrawiam Agata z rodzinką ;)

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!