środa, 23 maja 2012

Zaopatrzenie

Dzisiaj kiedy wróciłam sobie ze szkoły (męczący dzień) czekała na mnie miła niespodzianka, mianowicie - przyszła nasza paczuszka :)

Bidon dla psa (trixie) - Wreszcie go zamówiłam. Na pewno takie cudo bedzie przydatne na różnego rodzaju wycieczkach, nie tylko na sierpniowym obozie, ale też na zbliżającym się DCDC we Wrocławiu.


Szampon (Fresh Line) - nie planowałam zakupu szamponu, ale chciałam go wypróbować, może ten odświeży futro mojego śmierdzielka :)


Tabletki uspokajające (stress out) - Raczej wolała bym żeby Kaja unikała takiego rodzaju środków, nie wiem czemu ale wydaje mi się to odurzające, z tego co czytałam na opakowaniu można wywnioskować, że po zażyciu tabletki pies jest jak na haju. A wy macie jakieś doświadczenie z tego rodzaju preparatami? Kupiłam go głównie dlatego, że przyda mi się kiedy na obóz będziemy musiały pokonać kilka godzin drogi samochodem.


Odblask (trixie) - Po prostu taki gadżet, przyda się wieczorami, na spacerach lub ogniskach.


dyski frisbee (hyperflite softflite) - Pewnie jesteście trochę zdziwieni tym widokiem. Macie racje, bo co mi dyski skoro jeszcze nie mam psa? Poczekają na niego. A w tym czasie ja nauczę się nimi rzucać, bo do tej pory miałam tylko jeden dysk, dog chow z DCDC. Musze tylko uważać żeby ich bardzo nie zużyć.

A na koniec zdjęcie moich modelek, oraz link do zdjęć szczeniaków z mamusią, ponieważ nie mogę ich  skopiować z fejsa: 




14 komentarzy:

  1. Już od dobrego miesiąca przymierzam do kupna dysków i jakoś ich kupić nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pojnik dla psów i nie jestem z niego zadowolona, bo jak nie stoi pionowo w torbie/plecaku, to woda łatwo się wylewa. No i jak chcesz mieć jeszcze butelkę z wodą dla siebie to razem z pojnikiem zajmuje dużo miejsca, najlepiej sprawdzają się w tej kwestii składane miseczki ;).

    A rzuty ćwicz sobie najlepiej na tym fastbacku co masz, mówi się, że jeśli nim nauczysz się rzucać, to potem dasz radę każdym innym :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam ten pojnik i również nie jestem z niego zadowolona, oprócz tego że woda z niego się wylewa to psy o większych pyskach mają problem z piciem z niego. Dlatego kupiłam ortalionową miskę podróżną i zdaje egzamin celująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :)
    Na pewno przydatne :D
    Psiaki jak zawsze cudne .

    OdpowiedzUsuń
  5. extra zakupy
    pieski super modelują.Szkoda,że nie ma psiego Top Model xDD.Pewnie by wygrały;).
    Gdzie zamawiałaś zakupy.Pewnie fajna stronka.Odpisz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. NTG - Fuck! Może tą butelkę czymś zatkać, albo będę trzymać ją w reklamówce.. Gdzie można kupić taką miseczkę? A tym z dog chow rzucam już od roku, więc mam pewnego rodzaju wprawę :)
    asiulka - na Światkarm.pl a dyski na allegro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz na wszelki wypadek chować ją w reklamówkę albo stawiać coś obok niej tak, żeby stała pionowo, ja tak robiłam, ale na dłuższą metę to dosyć niepraktyczne było.
      Ja naszą składaną miseczkę kupowałam w sklepie z artykułami sportowymi Go Sport, jest ona przeznaczona dla ludzi, ale sądzę, że to bez większego znaczenia ;).

      http://allegro.pl/listing.php/search?string=miska+sk%C5%82adana&sourceid=Mozilla-search

      My mamy dokładnie taką:
      http://allegro.pl/silikonowa-skladana-miska-4-kolory-450-ml-i2332099353.html

      Usuń
    2. dzięki;)
      Pozdrawiamy

      Usuń
  7. Boskie zakupy ;-) Zaszalałaś :P Zdjęcia śliczne :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. O rzesz! Zazdroszczę tych przygotowań do przyjęcia nowego domownika. Oo Ja na swojego wymarzonego donka będę prawdopodobnie czekać aż do ukończenia studiów. :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Też przydało by mi się takie zaopatrzenie ; )
    Modelki - przecudowne.
    Już nie mogę się doczekać obozu, i myślę, że Ty też :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna "niespodzianka" też mi by poprawiły humor takie zakupy :D
    My mieliśmy szampon Fresh Line tylko,że regenerujący.Był naprawdę dobry.Super zdjęcia.Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz te nowe rzeczy :]
    Pozazdrościć ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy :) Również słyszałam że ten bidon to nie za bardzo.. ;/ Śliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!