czwartek, 3 maja 2012

Pies w wielkim mieście

Ku mojemu zdziwieniu wreszcie udało nam się spotkać z Olą i Morusem :) Spacer można zaliczyć do udanych i spędzonych w miłym towarzystwie. Morus jak na samca przystało musiał na początku solidnie obwąchać Kaje, ale potem oboje się spokojnie dogadywali. Ładnie razem wyglądają, bardzo do siebie pasują.


Kaja ładnie się spisała, nie ma na co narzekać. Po mimo zmęczenia super się skupiała, ale nie zawsze reagowała na przywoływanie. Pewnie przez kolegę obok :) Ja sama żałowałam tylko, że zamiast torby nie zabrałam plecaka, czego zazdrościłam Oli. Byłam strasznie obładowana - torba, aparat, saszetka i Kaja na smyczy oczywiście. Lecz mimo wszystko było ekstra!









Więcej zdjęć Morusa <tutaj>

30 komentarzy:

  1. Fajnie, że mogliście się spotkać.
    Zdj oczywiście rewelka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!Bardzo ci dziękuję za spotkanie,i mam nadzieję,nie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki widze że masz talent :)) Zapraszamy do nas hauhau :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Zdjęcia są śliczne

      Usuń
  4. Widać, że spacer udany! fantastyczne zdjęcia ; ) I na prawdo psiska pasują do siebie ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że mogliście spędzić czas w tak fantastycznym towarzystwie....
    Myśle że sie nie gniewasz na mnie za ten oststni komentarz ...:(.
    Dropsikowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. super ze psiaki mogły się spotkać,miały na pewno super zabawę.
    Pozdrawiamy
    dodajemy do obserwatorów blog masz świetny i psa też można pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia super - Mój Maciek niestety jak go wołam reaguje jak kot - czyli wcale - czyli kiedy chce - wychowywał się od małego z kotami - myślę że to dlatego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No to Kaja poznała nowego kolegę. Pasują do siebie. Dobrze, że Kaja się dogaduje z innymi psami. ;) Też tak bym chciała na psi spacer wyjść, ale u mnie to chyba nikogo nie ma ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, zazdroszczę talentu : ) Morus i Kaja to piękne psiaki :* Zazdroszczę tylu obserwatorów na blogu : D Mam nadzieję że posty będą pojawiać się częściej, zaglądam tu codziennie : ) A ile Kaja ma dokładnie lat? = )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak one cudnie razem wyglądają. Ta osoba, która robiła zdjęcia ma naprawdę talent. Super fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna para ;-) Fajnie, że psiaki się dogadały ;) Zdjęcia naprawdę urocze :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale z nich ładna para. Fajowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia co siedzą razem (wszystkie) są jak z plakatu z przyjaciela psa! REWELKA!
    Ps. Przepraszam, że wcześniej nie wpadałam, ale byłam chora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super parka . Zdjęcia są powalające ; O
    Zapraszam do nas:
    http://beagle91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotogeniczna z nich parka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bieganie po lesie! :) świetne psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hejka, świetne zdjęcia, widać że pieski się dogadywały;)
    pozdrówka;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kleszczy Kaja nie złapała? :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że spacerek zaliczony do udanych. :)
    Fakt, obie psiny ładnie wyglądają w swoim towarzystwie. Jakie wesołe mordki. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne zdjęcia.
    Cudnie psinki wyglądają. :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Okolice Krakowa (Łazy): pilnie potrzebny dom dla 8 szczeniaczków (4 pieski, 4 suczki; 7 czarnych, 1 brązowy). Inaczej SCHRONISKO!
    Zainteresowanych proszę o kontakt ze mną!

    PS. Przepraszam, Gabi, że wykorzystałam do tego Twój blog, ale chodzi o przyszłość tych maleństw. Mam nadzieję, że mi kiedyś wybaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!