środa, 16 maja 2012

Na reszcie coś dobrego

zdjęcie jest własnością hodowli showfarm
Takim to oto przyjemnym obrazkiem zaczynamy dzisiejszy post! Jak pewnie zdążyliście się już domyślić jest to moje przyszła sunia, Ashley (imię hodowlane). No a przynajmniej mam nadzieje, już ją zarezerwowałam, ale na 100% trafi do mnie jak wpłacimy zaliczkę, czyli ok 9-10 czerwca, wtedy to też pojedziemy najprawdopodobniej ją odwiedzić. Sunia jest owczarkiem australijskim. Wolała bym bardzie blue merle, ale są już zarezerwowane lecz doszłam do wniosku, że maść nie gra aż takiej ważnej roli :)) No to tyle. Na razie nie mogę wam nic więcej powiedzieć, bo mała urodziła się dopiero w niedziele, więcej informacji wkrótce...

Nareszcie mi się poszczęściło, trzymajcie kciuki, żeby już nic więcej nie stanęło mi na drodze!
Pozdrawiam.

27 komentarzy:

  1. Gratuluję. Cudne maleństwo. Pamiętam tą radość, kiedy ja wyczekiwałam pieska...To jeden z najpiękniejszych okresów w życiu właściciela :)



    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymamy kciuki :D
    Mała jest na prawdę przecudowna;*
    Będziesz miała teraz 2 psiaki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to fizycznie trzy, ale jedna jest już starsza, prawie w ogóle się nią nie zajmuje, bo ona lubi głownie leżeć i czasami wychodzimy na spacery. Mam jeszcze Kaje, która jest MOIM psem i w jej wychowanie bardziej się angażuje. Też jest już starsza więc nie potrzebuje dużo czasu, jak nie wychodzimy na spacery i nie ćwiczymy, to zazwyczaj siedzi podemną lub za mną chodzi, czasem też spędzą swój czas u babci. Więc mam czas na szczeniaka. :)

      Usuń
  3. trzymamy kciuki!!!
    gratulujemy!!
    życzymy miłego życia z pieskami;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :P
    Też bym chciała australijczyka ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ! A co z tamtym wcześniejszym szczeniakiem, którego wzięłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, ty widzę nie na bierząco xD Wszystko w poście "kilka wyczerpujących dni ze szczeniakiem"

      Usuń
  6. zazdroszczę.ja mam swojego maluszka ;Dktórego Pusia urodziła nie dawno.
    pOzdrawiam.jeśli możesz to wpadnij do mnie i obczaj malucha;d

    OdpowiedzUsuń
  7. O, córeczka Dory do Ciebie trafi! :) Śliczna!
    GRATULACJE ogromne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki;D mała ma rodowód?;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudownaaaaaaa! :-) Gratulacje! Wielbię aussie <3 Czekamy na zdj. małej ;) P.S Fajne imię ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczność. Czekam na więcej jej zdjęć ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję!
    Mała jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to gratuluje! oj moje marzenie Aussie... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny piesek:)
    Zapraszam do nas i pozdrawiam:
    http://emil-knl-dolar-prk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Trzymam kciuki aby sunia była twoja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna, od razu przypomniało mi się czekanie na mojego potwora :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodka, zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak fajnie, że w końcu masz to czego chciałaś. ;) Sunia urocza jak każdy szczeniak. Chyba nie mogę się doczekać jej w Twoim domu tak jak Ty. Już bym 'zjadała' o niej notki. Czekam na więcej wieści o młodej.
    I oczywiście gratulacje ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje!! Najważniejsze że będzie u Ciebie maleństwo :) I tak nawiasem mówiąc, robiłam dla niech stronę , świetną mają mamę te szczaniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna psinka! :3 Ja na swojego wymarzonego bordera/aussie/cattle doga jeszcze co najmniej dwa lata muszę czekać... A na razie użeram się z moją potworzycą Luną ;)
    Również gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uciechy z malucha! chcę relacje. Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  22. "A co z Aussie? sheltie również mi się podobają, ale głównie umaszczenia red i blue merle :)" Aussie to pies którego na pewno nie będę miała póki mieszkam z rodzicami.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!