środa, 30 maja 2012

April

April...April...April... Kwiecień po angielsku :) Lecz od dziś to słowo nabiera dla mnie innego znaczenia i od teraz będzie mi się kojarzyć głównie z tą panienką:


No więc imię już znacie i jak wam się podoba? Co prawda stoczyłam o nie zaciętą wojnę z rodzicami ale jak widać zakończyła się ona sukcesem dla mnie. Dodam jeszcze, że w ten weekend wybieramy się z Kają na DCDC do Wrocławia! Będzie ekstra! Najprawdopodobniej będziemy już od samego rana. A jeśli ktoś jest chętny na amatorską, bezpłatną oczywiście sesje w trakcie zawodów proszę o kontakt. Do zobaczenia!

26 komentarzy:

  1. To jest czekoladka ? :D

    GRATULACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna dziewczynka ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. brawa za wygraną :D i gratulacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej, jaka śliczna, a imię boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie prześliczne imię! April...Piękne. Może jest jakiś powód, dlaczego właśnie ten miesiąc, hę? ; )
    Powodzenia na DCDC!

    OdpowiedzUsuń
  6. April, idealne! chociaż z kwietnia na kwiecień coraz mniej go lubię bo jestem coraz starsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest, a imię ma równie prześliczne <3 Fajnie, że będziecie na DCDC we Wrocławiu... Mi pozostanie oglądanie filmików z występów na yt, ale za to na pewno pojawię się na zawodach w Sopocie i Poznaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aprli ? Takie nie spotykane, inne ;) Pewnie jakbym się przyzwyczaiła było by ok, ale imię nie ważne. Ważne, że za jakiś czas już będę czytać o tej ślicznotce na Twoim blogu. Nie mogę się doczekać pierwszych relacji z życia w nowym domu. Jak Ci zazdroszczę tego wyjazdu do Wrocławia. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji zobaczyć skaczących psów, a jak bardzo bym chciała. Eh...no mam nadzieję, że kiedyś gdzie pojadę ;)
    Pozdrawiam i gratuluję ślicznej suni.

    P.S.: Czyli już na 100 % mała trafi do Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście jestem chętna,ale,niestety,nie startujemy:(.Wiesz dlaczego.Mam nadzieję,że pomimo tego i tak się spotkamy-musimy obgadać kilka spraw.Także postaram się być z samego rana:)Może się spotkamy.

    A April-cudowna suczka.Nareszcie,masz swojego psa.Ale jak namówiłaś rodziców?No ale o co ja pytam.Twoi sa pewnie fajni,nie to co moi starzy,którzy na każdym kroku zrzędzą i są nudni.Przyjedziesz do mnie,to się dowiesz...
    :)Ale i tak ich kocham.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne imię dla cudownej dziewczynki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No więc:
    Mer - tak jakoś się wzięło, to chyba było propozycja jednej z właścicielek Ptysia i tak bardzo mi się spodobało!
    Emilka - Mam już ją zarezerwowaną, ale po moich przejściach z hodowlami sądzę, że na 100% moja będzie jak wpłacę zaliczkę (mam nadzieje, że za ok tydzień) Ale teraz jest na 99% moja.
    Chewy- Z DCDC to jeszcze 100% pewności nie mam (kurde jak ja nienawidzę jak jest coś nie pewne) tzn, będę, prawie na bank, tylko jeszcze nie wiem czy od ósmej, czy później to będzie zależało z kim pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jaka urocza dziewczynka.
    Wpłacaj szybko zaliczkę!!!
    (^ to rozkaz, nie prośba)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna, April - takie ładne, wiosenne imię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamiast do Wrocławia wbijaj do Poznania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę daleko, ale zobaczymy, czemu nie :)

      Usuń
  15. Cudownie ma umaszczoną główkę ;)
    A imię świetne, uwielbiam takie coś znaczące.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. April...piękne imię.
    gdybym miała nazwać swojego psa po miesiącu w którym się urodził, to byłby June (z angielskiego). :D

    ps.co to za rasa ?

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, że nie BC :P bo już mam ich dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. April... pasuję do niej, a zarazem piękne imię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna psinka :) Piękne imię :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna sunia. Imię bardzo do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojeje do Wrocławia to ja mam aż 2 godziny. Ale wiesz okolice Kłodzka no to na sesje chętnie.:)

    Słodka April. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pewnie jak na nią patrzysz to Ci serce mięknie ; )
    Umówiona już mn. w. data zakupu?

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!