poniedziałek, 30 kwietnia 2012

A gdy tak mysle...

To dochodzę do wniosku, że tak naprawdę nie zależy mi tak strasznie na tollerze. Ja chyba po prostu chce psa z którym będę mogła ćwiczyć psie sporty. Nie ważne czy będzie on ze schroniska czy hodowli. Właściwie to możecie sobie pomyśleć, że szybko zmieniam zdanie co do rasy, ale tak nie jest. Ja po prostu nie mam jednej którą ubóstwiam! Lubie wszystkie te z predyspozycjami do sportu, w końcu mają podobne charaktery np: Border, sheltie, terierki, tollery o a nawet ostatnio przypomniałam sobie o istnieniu aussie! Chce po prostu żebyście wiedzieli, że jednak nie zależy mi za bardzo na szczególnej rasie. Dlatego przeglądam różne hodowle :) Sucz najzwyczajniej ma mi się podobać i posiadać predyspozycje do sportu. Więc nie pomyślcie sobie o mnie jak o rozpieszczonej małolacie która ciągle zmienia zdanie... <nie wiem dlaczego wam się tłumaczę, tak po prostu mam>


20 komentarzy:

  1. Robisz śliczne zdjęcia.Spotkamy się jakoś po majówce w weekend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu nie chce zapeszać, ale jakoś w tym tygodniu do siebie zaprasza nas wujek mieszkający we wrocku więc będzie okazja. Musze dzisiaj zmusić rodziców by do niego zadzwonili :))

      Usuń
  2. Ojej,już dodał się komentarz,ale jeszcze nic nie napisałam:)
    Gdy chciałam drugiego psa,tez miałam mętlik w głowie.Jednego dnia amstaff,a drugiego owczarek francuski,trzeciego mieszaniec,potem border terrier...znam to.Też chciałam psa do konkretnych celów,kierowalam się,podobnie jak ty-odpowiednimi cechami,które interesują mnie w rasie.

    Ciekawe,czy i którego w końcu wybierzesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo fajne, że cenisz u psa przede wszystkim chęć pracy, a kwestie wizualne zostawiasz na koniec :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że przeglądasz różne hodowle a nie skupiasz się na jednej. Co do psiaka to piszesz, że nawet aussie by był ok- popieram Cię, aussie nie tylko są śliczne, ale i mają fajny charakterek :)Ja mam takie top 3 rasy: west, border, aussie. Reszta mi się również podoba, ale te ubóstwiam. Piszesz również, że nie ubóstwiasz żadnej rasy.- to na pewno utrudnia Ci wybór szczeniaka.. Spokojnie my nie myślimy o tobie jako o rozpieszczonej małolacie ;P Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, nie jesteś sama. Ja to wgl. uważam wszystkie chodzące po świecie psy za swoje ulubione. Oo Bez względu na charakter czy wygląd. :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje mi się ,że nikt tak nie pomyśli ;]
    ja też kiedyś chciałam po prostu psa ...a potem spotkałam właśnie "tą" rasę i BOM klapki na oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też często zmieniam zdanie co do ulubionej rasy. Bardzo ładna fotka. Pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czasami jest,ale najlepiej jak ma się swoją ulubioną rasę,i wie się czego chcę, Tollery to świetne psy,też kiedyś planowałam ale doszłam do wniosku,że zostanę przy moich kochanych pastuchach,i zdecydowałam się,że w przyszłości będę miała albo drugiego Collaka,albo Sheltie (ale raczej tym razem sheltie) :)
    Bardzo ładna suczka,i świetne zdjęcie.Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. A może młoda wyżlica do sportu, co podstawowe komendy już zna? :) http://schronisko.doskomp.lodz.pl/index.php?co=psy&nr=7466

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne zdjęcie .
    Ja też tak miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajowa focia. Mam nadzieję że szybko znajdziesz odpowiedniego psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm, dylemacik co do wyboru?
    Nie wiem czy w jakiś sposób mogę ci doradzić. Z pewnością kiedyś znajdziesz takiego psa, co spełni wszystkie Twoje oczekiwania i zostaniecie najlepszymi przyjaciółmi:)
    Ale Cię pocieszyłam....
    Liczna focia.Tak ładnie patrzy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie :P
    Miejmy nadzieję, że szybko znajdziesz odpowiednią dla siebie rasę lub psa ze schroniska ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. życzymy powodzenia w wybieraniu ;)
    Jak zawsze świetne zdj.A jak moge to czym je robisz ?
    Zapraszam do mnie!(dawno u mnie nie byłaś):(
    http://male-serduszko.blogspot.com/
    Dodałam cie takżę do 'blogi które obserwuję'.Jeżeli równiez masz taka możliwość to prosze o rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ale nie interesuje mnie to, że dodałaś mojego bloga do ulubionych :/ Nie lubię też jak ktoś reklamuje się w komentarzach.
      A aparata to canon eos 60d.

      Usuń
  15. Też tak miałam. I nadal mam :P Wydaje mi się, że czasem jest tak, że życie decyduje za ciebie. Planujesz psa z hodowli, po mega agilitowych (na przykład)rodzicach..a tu pojawia się kundelek który chwyta za serce, a chęć do pracy ma jeszcze większą niż jakikolwiek border czy inny pies z rasy 'pracoholików'. Oczywiście - trzeba planować, dokładnie myśleć nad psem, czy będę w stanie się nim zająć, i zapewnić mu wszystko. Ale myślę, że nie można mieć też takiego strasznego parcia na szkło. Życzę Ci żeby spełniły się Twoje marzenia, i żebyś dokonała odpowiedniego wyboru. I pamiętaj: nie zważaj na to co mówią inni( no chyba że krytyka jest konstruktywna ), rób swoje :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo jestem ciekawa jaki psiak w końcu do Ciebie trafi :)
    Wybór przyjaciela na długie lata to bardzo trudna decyzja i myślę, że dużo osób nie może się zdecydować, czego tak naprawdę chce. Tollery są świetne, ale skoro zależy Ci po prostu na psiaku z fajnym charakterem to pewnie znajdziesz wspaniałą suczkę w schronisku ;)
    Ja natomiast jestem wierną fanką konkretnych ras ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. O widzę, że planujesz drugiego pieska?;) jakoś tego nie zauważyłam ostatnio w twoich postacj, gapa ze mnie;dd zdjęcie cudowne. a co do ras to normalne że chcesz wybrać najodpowiedniejszego psa dostosowanego do twojego stylu życia;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!