wtorek, 3 kwietnia 2012

W koncu to wiosna

Malutki baranek ma złote różki,
pilnuje pisanek na trawce z rzeżuszki,
gdy nikt nie widzi, chorągiewką buja
i beczy cicho wesołego alleluja!

Niech radosne Alleluja będzie dla Was ostoją miłości
i wiary. Niech pogoda ducha towarzyszy Wam
w trudzie każdego dnia. Wiele szczęścia na co dzień.




A poza zbliżającymi się świętami mam dla was kilka nowinek :) Mam zaszczyt ogłosić, że Kaja staje się sławna. Post o wdzięcznym tytule "Dzieląc życie z czworonogiem" znalazł się w firmowej gazecie mojej mamy za jej sprawą oczywiście. Znajduje się w tak zwanym kąciku hobby. Dzisiaj przeglądałam tą gazetę i całość wygląda świetnie. Ciekawe czy ktoś to przeczyta. Jednak i tak jestem dumna, że po tak długiej prozie z której napisaniem sporo się męczyłam, mogę zobaczyć efekty w gazecie :D Jest jeszcze sprawa filmiku z marca i kwietnia, proszę zobaczcie:



A więc została jeszcze sprawa mojego przyszłego tollera. Na kilku forach zamieściłam post z prośbą o kilka praktycznych rad dotyczących tej rasy, tzn ja już chyba wszystko wiem, przesortowałam całą stronę o tej rasie i wciąż się dokształcam, ale chodziło mi o rady właścicieli Novej Scotii. Doszłam do wniosku, że ta rasa jest jeszcze mniej popularna niż myślałam. Lecz co, sama sobie ją upodobałam i jestem z tego dumna . Przynajmniej nie będę zlewała się z tym borderowym tłem :) Przechodząc do setna dzisiejszego ślęczenia nad klawiaturą, ogłaszam iż znam już wstępny termin porodu! Jest nim.....tutururum.... 14 kwietnia!! Czyli mniej więcej połowa tak jak się spodziewałam. Jej już nie mogę się doczekać, mam nadzieje, że wszystko pójdzie łatwo i bez problemowo, wystarczająco się już naczekałam. A teraz jaszcze filmy z ostatniego USG. Tym razem można zobaczyć już coś w większym stopniu przypominającego psa:

ten ziewa :-)

a ten wystawia jęzorek xD

21 komentarzy:

  1. Wesołych świąt!
    Podaj mi nazwę gazety:)
    gratulujemy sławy! Śliczne filmy, widać, że maluszek się rozwija. Ostatnio wyły jakieś kropki, a teraz całość zaczyna nabierać ksztautów.
    Pozdrawiamy!;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołego Alleluja.
    Ja też chce nazwę gazety.
    Piękne maluszki.
    Bardzo mądra sunia.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, nazwę gazety!!!

    Wesołych świąt! :**

    A maleństwa urocze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. THX i tez życze WESOŁEGO ALLELUJA !
    Maluszek juz duży widze...

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tollery to świetne psy! w Łodzi je nawet często jak na tak niecodzienną rasę widuję. Ja będę się szykowała na bordera, owczarek będzie dla mnie miłą odmianą :) Co do filmiku - przypomniał mi się dział w "Drugim końcu smyczy" Paatrici McConnell "Nie potwtarzaj komend, nie powtarzaj komend, nie powtarzaj komend..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty mieszkasz w Łodzi? Bo hodowla z której bd brała tollerka jest właśnie tam :))

      Usuń
    2. Fauka co do tego powtarzania komend to czytałam w książce "Ja albo mój pies" Victorii Stilwell, że komenda ZOSTAŃ jest wyjątkiem od tej reguły, bo nie prosimy w niej psa o to żeby coś zrobił, ale o to żeby nic nie robił.

      Usuń
  6. Super! :)
    Gratulujemy Tollerka! My szykujemy się na Bołdeła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt wielkanocnych, smacznego jajka! ;-) Ale świetnie, że Twój artykuł jest w gazecie, pisałam Ci już, że masz talent do pisania, zostań redaktorką ;)Niestety tollerki są jeszcze niecodzienną rasą, ale myślę, że już niedługo staną się tak ,,modne'' jak bc :)Za 11 dni się urodzą! :) Ale Ci zazdroszczę, gratuluję szczeniaczków mamusi ;-) Ale wy zdolne jesteście- filmik odzwierciedla waszą ciężką pracę- gratulujemy ;-)Rzeczywiście widać psa na usg ;) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie chcę by stały się tak popularne :// Po prostu nie toleruje czegoś takiego jak "modna rasa"

      Usuń
    2. Rozumiem. Tyle, że tollery są bardzo rzadką rasą w Polsce, i chodzi mi o to, że niedługo powstanie coraz więcej hodowli tych cudownych psiaków ;-)Nie chodzi o to, że każdy je będzie chciał mieć ;p

      Usuń
  8. Wesołych świąt wielkanocnych życzę tobie i twoim obu suniom, a także twojemu przyszłemu tollerkowi aby spędził je spokojnie w brzuchu mamy. Rzeczywiście na tym usg jeśli się dobrze przyjrzy to widać psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie też oczywiście Wesołych Świąt ;)
    Kaja jest świetna, uwielbiam tego psa. Co do tollera to chyba tak samo nie mogę się go doczekać jak Ty. Czekam tylko na pierwszy wpis z nowiną, że mała już jest u Ciebie i śledzić postępy w nauce. Na pewno będzie tak świetna jak Kaja ; ) A na USG nie widzę psów xd
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :)) Bardzo :D
      Jak to nie widzisz? Wyraźnie widać jednego psiaka na środku! :)

      Usuń
  10. To fajnie, że nie dałaś się ponieść modzie na Bordera i zdecydowałaś się na równie świetnego psa - Tollera. Mam nadzieję, że spełni twoje oczekiwania, a praca z nim będzie samą przyjemnością! :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz super bloga!
    Obowiązkowo dodaję do obserwatorów :D
    Nova Scotia jest świetna, sama je uwielbiam ;D
    Zapraszam do mnie caviki.blogspot.com
    Pozdrawiam Agata z całą watahą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)
    Krupsik, znaczy Gabi: jestem pod ogromnym wrażeniem filmiku, Kai i jej umiejętności! Na moim blogu możesz przeczytać bardzo obszerną (taa, yhym -.-) listę umiejętności mojej Loci, nad którą cały czas pracuję.
    Najlepszego pozdrawiam i do mnie zapraszam! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ucałuj ode mnie Kaję ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. 3.08.2012


    Gabi mam znalazłam jeszcze blogi o tobie i kajuni są naprawde super Pozdrawiam was gabi ucałuj ode mnie kajunie ? Pozdrawiam iwona z kamieńca

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!