piątek, 6 kwietnia 2012

Dobry pies!

Dziwne. Od tygodnia, może i dłużej jestem bardzo pozytywnie zaskoczona zachowaniem i sztuczkami Kai. Jest przecudnie!! Nie ma problemu z wchodzeniem na trawkę w ogrodzie, nie myli obrotu z cofaniem, pięknie i płynnie wykonuje sztuczki, zaskakuje mnie w agi, no po prosu chyba ktoś mi ją podmienił! To nie jest w jej stylu. Kiedyś czasami miała jakieś fochy, olewała wszystko a od niedawna jest całkiem innym psem. Nie mogę w to uwierzyć. A skoro jest tak dobrze to musi być jakaś tego przyczyna. A nie wiem co. Przychodzi mi tylko na myśl posłuszeństwo nad którym ciężko pracujemy od 2 tyg. Te sesje obi myślę, że przyniosły nie tylko świetne zostawanie, ale też wspaniałe skupianie uwagi. Dzięki temu zwiększyło się nasze zaufanie do siebie. Teraz np: wiem, że jeśli powiem zostań to mogę liczyć na Kaje, że się nie ruszy a jeszcze niedawno było to dla mnie nierealne! Kaja myślę, że też zwiększyła swoje zaufanie do mnie. Teraz gdy ją o to poproszę, nie obawia się Kory tylko grzecznie i z entuzjazmem wchodzi na trawnik i wykonuje wszystkie komendy. Te wszystkie sukcesy przydadzą nam się na zbliżającym się coraz to większymi krokami obozie organizowanym przez przyjaciela psa, z resztą pisałam już o nim. Musimy jeszcze popracować nad agility, doszlifować do perfekcji posłuszeństwo oraz żeby zabłysnąć w śród innych psiarzy, przydało by się też kilka nowych trików, ale mamy jeszcze sporo czasu. Jestem również wniebowzięta ponieważ po ostatnim sztuczkowym filmie doszło do mnie wiele słów uznania od internałtów, jeśli można to tak nazwać, ale chodzi tu głównie o psiarzy z fb, bloggera i forum. Tak że czuję, że ktoś jednak docenia naszą już 2 letnią pracę. Mam tylko nadzieje, że te tony szczęścia nie są zapowiedzią wiecie czego.. pecha... twu twu... nie, nie myślmy o tym :)


Chce się wam jeszcze pochwalić naszym najnowszym nabytkiem, a mianowicie materiałową klatką zakupioną w tesco xD Musze przyznać, że jak na swoją cenę (46zł) jest bardzo porządna i orginalna, wszystkim polecam:



25 komentarzy:

  1. Gratuluję pociechy z psiaka.
    Kaja jest śliczna. No opłaciła się praca, bo zobacz post jest tu dopiero sześć minut, a już masz komentarz!:)
    Fajna ta klatka, gdybyś nie pisała skąd ją masz, to postawiła bym na jakis lepszy sklep zoologiczny:)
    Pozdrawiam!;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci żeby Kaja już zawsze taka była. ;)
    Piękna ona jest, klatka też fantastyczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ;)
    Dla mnie "Zostań" nadal nie realne xd
    No cóż, 14 kwietnia jedzie na szkolenie i zobaczymy, co z tego wyniknie. Ta "materiałowa klatka" - super! Kupiła bym ją, ale niestety - na mojego 25 kg bydlaka niestety "troszkę" za mała, choć ostatnio też kupiłam jej nowe posłanie, w stylu "ponton", które bardzo jej przypadło do gustu!
    Pozdrawiam! I już nie mogę się doczekać, kiedy się spotkamy na obozie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i wpadaj czasem do nas : http://locoweszalenstwo.blogspot.com/ :)

      Usuń
  4. No to gratulacje! :-) Bardzo się cieszymy, że Kaja się obróciła o 360 stopni :D Dzisiaj ćwiczyłam z Betkiem zostawanie, jest źle, a było już perfekcyjnie ;< Także wam gratuluję! Obóz- powtarzam się, ale zazdroszczę! ;d Ja i Betek nie jesteśmy na to gotowi i raczej nigdy nie będziemy... Klatka świetna, szczerze jak zobaczyłam zdjęcie, to sobie pomyślałam, że jest o wiele droższa :P Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł,jak widzę zajmuje mniej miejsca niż kennel klatka,i pewnie rozmiar dla 37cm-ego psa też by się znalazł:).
    Fajnie,że u was zmiany na lepsze.Będziesz na jakimś obozie?Fajnie masz ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że Kaja się tak zmieniła. To na pewno przez to, że dużo z nią ćwiczysz :).
    Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje sukcesów w szkoleniu i sztuczkach. Fajnie wam, że jedziecie na psi obóz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Mer - Były jeszcze "borderowe" klatki czyli większe :) Myślę, że lebek by się zmieścił.
    Do Chewy - Nie wiem czy twoje pytanie jest retoryczne, ale tak będę na obozie organizowanym przez miesięcznik przyjaciel pies.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to życzę dalszych sukcesów z Kają ; ) Bo mała widocznie lubi to co robi. Jak ja bym chciała, że Astra polubiła to co chcę z nią robić. Tego obozu z całego serca Ci zazdroszczę, ale cóż pieniądze nie spadają z nieba, a tak to prawdopodobnie byśmy się poznały. No nic, może za rok ;D
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, super jest ta klateczka! Nie widziałam jej w naszym tesco, ciekawe czy da się ją 'zamówić'... Bo przydałaby się nam. Są tylko dwa rozmiary?

    A co do pierwszej części notki, to zazdroszczę! My mamy chwilowy kryzys i wszystkiego mi się odechciewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była jedna s-ka (rozmiar S dla np: yorków czy jamników) którą oczywiście kupiłam :) I bardzo dużo ułożonych na stosie M-ek (rozmiar M dla np: bordera) L-ek nie było..

      Usuń
  11. Życzę dalszych sukcesów z Kają :)
    Fajnie, że jedziecie na obóz. Z Brookiem jeszcze bym się nie odważyła...
    Świetna klatka! My mamy metalową.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam ze moja odpowiedź w tamtym poście się nie zapisała. Tak, jesteśmy z Łodzi, chyba kojarzę hodowlę. Czy hodowczyni prowadzi klub agility? jeśli tak, to my tam będziemy ćwiczyć z moim labkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem tego, nie wiem też czy mogę podać jej nazwisko na publicznej stronie.. :)

      Usuń
    2. http://www.cleverred.pl/ - ta hodowla? :)

      Usuń
  13. Nauczenie mojego psa jakiejkolwiek sztuczki jest nierealne xD
    Dorze że przynajmniej twoja Kaja jest posłuszna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że robicie postępy. :) Nie, nie, Kaja ciągle ta sama, widzę po zadziornej mordeczce, więc to na pewno efekty Waszej ciężkiej pracy. Oby tak dalej. :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję sukcesów z pieskiem fajny piesek

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzymy dalszych sukcesów :)
    A Kaja jest grzeczna w tym transporterze ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzymy dalszych sukcesów z Kają.Dobrze wam poszło jak na początkujących:)
    Zlituj się i zostaw nam komentarz
    (http://male-serduszko.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów z Kają!
    I świetny transporter, małe przytulne (tanie) mieszkanko Kajki ^.^
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a pamietasz w jakiej cenie były większe?

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!