sobota, 21 kwietnia 2012

Lepsze i gorsze dni

Nie da się ukryć, że ostatni post wywołał wiele kontrowersyjnych komentarzy dlatego zadecydowałam, że postaram się to wam wyjaśnić. Otóż jak wiecie w hodowli "Cleverred" urodziło  się za mało suczek, żeby starczyło dla mnie. Nie jest też tajemnicą, że lekko się załamałam i planuje zaadoptować psa ze schroniska, lecz niestety nie jest to łatwe. Trudno znaleźć szczeniaka który by mi odpowiadał, ale cóż nic nie przychodzi łatwo. Ciągle szukam. Znalazłam pewną sunie która mnie oczarowała, chciała bym ją odwiedzić, ale nie wiem gdzie się znajduje, albowiem pani mi jeszcze nie odpisała. Spokojnie. Na pewno nie będę brała psa w ciemno. Najpierw chce porobić wizyty. Nie chce zapeszać ale możliwe, że w pierwszy tydzień maja, kiedy będzie dużo wolnego pojadę do schroniska do Żar, ponieważ wiem od Pauliny (ptysiowy.blogspot.com) że jest tam duży wybór szczeniaków z charakterem jaki mi odpowiada. A jaki musi być szczeniak? Tak więc na pewno chętny do zabawy, musi kochać zabawki, szarpaki, piłki, to podstawa do psich sportów. Musi być też wesoły, nie toleruje wszelkiego lenistwa ani znudzenia. Z wyglądy dobrze by było gdyby miał nie typowe umaszczenie, a wzrost do kolana. Wiem, że może być trudno znaleźć takiego malucha, ale wart próbować. Oczywiście nie rezygnuje też z możliwość posiadania tollerka. Aktualnie czekam na majowy miot w hodowli "domek za miastem" jestem na liście zainteresowanych, ponieważ nie wiadomo jeszcze ile urodzi się suczek. Może uda mi się jedną zarezerwować :)


W ostatnich dniach szczęście jak widać mi nie sprzyjało, ale los najwyraźniej próbuje mi to wynagrodzić. Pani Izabella jest pod wrażeniem naszych sztuczek i osiągnięć, więc zaproponowała nam prowadzenie zajęć agility na obozie przyjaciela psa! Wprost o tym marzyłam! Będzie wspaniale. Musze się jeszcze trochę dokształcić w tym kierunku, chociaż i tak dużo już wiem. Może ułożę jakiś program zajęć czy coś podobnego. Pomyślę nad tym. Aha, o mało nie zapomniałam. Zmieniam nazwę bloga na "Stawka większa niż kość" Tytuł "Kaja" wydaje mi się mało pomysłowy :))




20 komentarzy:

  1. Wielkie brawa za spokój, brak pośpiechu i rozwagę w poszukiwaniach. Ja również nadal sprawdzam inne hodowle wymarzonej rasy, pomaga mi w tym znajoma, hodowczyni hovawartów oraz moja sąsiadka, właścicielka pięknego leonbergera - przynajmniej pomogą w wybraniu psa trzeźwym okiem, a nie "jaki słoooodki!!!" - jak to bywa w przypadku kupującego ;-)))))) Mimo, że pieska chcę za rok/dwa już teraz szukam. Nie chcę, aby spotkało mnie po raz drugi to, co dzieje się z moim niufem...

    Co do obozu :-))))) Przygotuj też część teoretyczną. Jeden dzień "wykładowy" na pewno będzie dotyczył psich sportów, więc każde informacje na wagę złota. Ćwiczenia będą codziennie, więc możesz ułożyć plan na 5/6dni (soboty przyjezdnej nie liczę, tak samo jak tej wyjazdowej - nie wiadomo, o której obozowicze będą wracać). Na pewno wszystko przygotujesz bez zastrzeżeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcesz prowadzić zajęcia z agility :O ? Nie za wcześnie.

    Pamiętaj też, żeby psiaki spotkały się, bo ważne, żeby Kaja z nowym towarzyszem miała dobry kontakt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz. Nie chce nikogo obrażać. Nikogo. Ale to ja chyba decyduje kiedy jest ten właściwy czas. Skąd możesz wiedzieć jaki mam zakres wiedzy z tego tematu :/ Przepraszam jeśli zabrzmiało to obraźliwie, ale nie lubię takich komentarzy.

      Usuń
  3. Może ja też coś wyjaśnię. Obóz, na którym odbędą się zajęcia agility, jest formą spędzenia czasu z psem w gronie czytelników Przyjaciela Psa, jak również samą Redakcją. To nie obóz ze szkoleniem, ale możliwość pokazania innym swoich pasji. Skoro Kaja potrafi tak wiele, warto pokazać innym, jak się do tego doszło :-) Na obozie będą codziennie fachowcy w tym zakresie, ale nam chodzi o to, aby uczestnicy obozu również mogli go tworzyć, a nie tylko sucho wykonywać polecenia. To nie jest cel naszego spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zniechęcaj się tym, że teraz się nie udało 'dorwać' wymarzonej tollerki. Uda Ci się:) Na drugim zdjęciu Kaja wygląda jak szczeniaczek. Apropos obozu, to na bloga wpadam i gratulacje składam!:D Zgadzam się z innymi komentującymi, powinnaś zrobić sobie plan zajęć. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno jest dopasować psiaka ze schroniska np. pod względem charakteru, wyglądu itp. Także cierpliwości życzę w szukaniu, bo to jest trudne.. Co do obozu to strasznie Ci gratuluję! Taka szansa może się już nie powtórzyć :)Plan zajęć też radzę zrobić ;] Zdjęcia cudowne! Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko jest dopasować psiaka ze schroniska według własnych kryteriów, ale mam nadzieję, że ci się powiedzie :)
    Fajne fotki !

    Pozdrowienia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaja jest śliczna-nie mogę się doczekać kiedy ją poznam-i rzecz jasna ciebie:).O dziwo "krótki" post,ale fajnie się go czyta.Jak zwykle zdjęcia na 5 z plusem,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję prowadzenia zajęć na obozie. Też tak chcę. W ogóle chciałabym na taki obóz pojechać. Życzę powodzenia w poszukiwaniu szczeniaka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, w końcu natrafisz na swojego wymarzonego psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, będę wpadała częściej :) Kaja jest śliczna ;*
    Zapraszam do mnie :

    http://jamnik-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Czy to obóz z tej gazety?! Gdzie to się będzie odbywac? Są jeszcze miejsca? Zawsze chciałam na niego jechac, ale nie wiem, gdzie jest, i za ile ;/ Zazdroszczę Ci! Kaja na pewno będzie w niebo wzięta :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu znajdziesz wszystkie informacje - http://klub.pies.pl/orca/#topic/Obóz-z-psami-w-Tułowicach-.htm

      Usuń
    2. Dzięki :* Może pojadę :D

      Usuń
  13. ten tytuł muszę powiedzieć bardzo mi się podoba :)
    Trzymam kciuki abyś znalazła wspaniałego psiaka w schronisku ale nie traciła marzeń związanych z tollerkiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że Twoje marzenie co do tollera się spełni. Każdy marzy o jakimś psie. Jednak fajnie by było gdybyś rozejrzała się w schronisku, może akurat jakiś mały nieszczęśnik przykuje Twoją uwagę i stworzycie udany duet jak z Kają ? ;)
    Znowu powiem, że Ci zazdroszczę tego obozu. Na pewno świetnie się będziecie prezentować, a obozowicze będą zachwyceni tak jak ja oglądając filmiki z Kają ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyborze psiaka, bo to nie łatwa sprawa ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne fotografie!
    Ja niestety nie wiem, czy jadę z Locą... Ona ma ogromne problemy... Jak chcesz się więcej dowiedzieć, napisz: GG: 42622422
    Może mi coś doradzisz ; <
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. To super, że to wy będziecie prowadziły obóz. Śliczne foty. Pozdrawiam i czekam na następną notkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. 18.07.2012.

    Wszystkie blogi gabi wasze z kają są naprawdę super ? ja będę na nie wchodzić często , bo naprawdę warto ?
    kaja jest świetna . , bo prostu wystrzałowa .... warto to zobaczyć ?
    Pozdriawiam iowna

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!