sobota, 14 stycznia 2012

Na ferie, pozytywnie

Więc mamy ferie. - odezwałam się do Kajki z pewnością, że jej komentarza nie usłyszę, jednak odpowiedziała mi cichym westchnięciem. Od dzisiaj mój ubiór ogranicza się do dresów i wyciągniętej bluzki.  Ale przecież księżniczce to różnicy nie robi. Ona i tak całymi dniami siedzi, wylegując się w swoim koszyku, patrząc się pustym spojrzeniem w ścianę, albo na babcie jednocześnie nie myśląc o niczym sensownym. Tak właśnie jest, ten pies całymi dniami leży do góry brzuchem, a ja siedzę w szkole w dodatku na cholernie nie wygodnym krześle. Widzicie tu choć cień sprawiedliwości? Ach tak, z tego wszystkiego zapomniałam, że miałam pisać o feriach a nie o równouprawnieniu.



Według zasady z kodeksu Hammurabiego "Oko za oko, ząb za ząb" To ja przez te dwa tygodnie powinnam leniuchować, ale nie zrobię tego. Dlaczego? Po prostu nie potrafię marnować dnia ;/ Muszę coś robić bo inaczej.... no właśnie, będzie źle. Pomimo tego, że zima w tym roku nie popisuje się swoimi mocami, mamy kilka pomysłów jak nie wpaść w nudę - (co w moim mniemaniu oznacza : Spanie do 12:00, śniadanio - obiad, Tv i komputer). Nie, nie, nie my tak łatwo nie damy się zwariować.

Będziemy między innymi wychodzić na dłuuuugie spacery, na co nie mamy czasu w dzień powszedni. Sunia przynajmniej złapie powietrze i ruszy z domu swoje dupsko. W repertuarze mamy również naukę :) Naukę zabawy. Tak, Ci co czytają mego bloga od samego początku wiedzą, iż Kaja nie jest psem zabawkowym. Jednak nie sądzę, żeby można było rozbudzić w 9 letnim psie miłość do zabawek, lecz chodzi mi tu o zwykłe za nią ganianie... Achh, nie umiem wam tego wytłumaczyć.. zobaczcie:
UWAGA! film nie znajduje się na moim kanele!

Jak widzicie wymieszałam posta ze zdjęciami. Oto i nasz plan namber trzy. Sesje. Ostatnio znalazłam kilka kolorowych dywaników i widzicie co z tego wyszło.. Zwykłe szmatki, a tyle szczęścia. Nie mogę przewidzieć co jeszcze wpadnie mi do głowy w celach czymś jej napełnienia.
Zakochałam się po uszy w tych zdjęciach i teraz nie wyobrażam sonie życia bez mojej kochanej lustrzanki.  





Podsumowując - Tegoroczne ferie mamy z grubsza zaplanowane. Nie pozwolimy by nuda nas dogoniła, nie zmarnujemy tych dni. Obiecujemy :)

14 komentarzy:

  1. śliczne fotki. :) Kaja jak zwykle piękna. :)
    A mogłabym się spytać w jakim programie robicie filmiki?
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc jestem ciekawa czemu tak późno odkryłam Twojego bloga. Od razu dodałam Cię do polecanych.:)
    Mi również zaczeły się ferie. Śliczne fotki, Kaja jest piękna! Całuski dla niej! Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj, jaki śliczny piesek, tez chce . Fajny blog.
    zapraszam do obserwowania mojego bloga: http://moj-maly-ale-duzy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ferie ;) Ja tak jak ty nie mogę marnować dnia bo zwariuję ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pościk :) Kaja jest bardzo, bardzo, bardzo mądra i ślicznaa ;* Super filmik :-) My dopiero od 13 lutego mamy ferie ;// W wolnym czasie będę czytać Twoje stare posty i komentować je :)Dodaję się do obs. i daję Twojego bloga u mnie po lewej stronie. Liczę na rewanż :D Super jest Twój blog, jestem zachwycona zdjęciami, jakie robisz, masz także super modelkę ;* Będę was odwiedzać za każdym pościkiem :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D P.S Kundelki rządzą ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zaczęły się ferie,śliczne zdjęcia Kai.Nawet nie wiedziałam,że nas odwiedzacie:).Pozdrawiam gorąco ^^.

      Usuń
  6. Świetne zdjecia ! :)
    Ja też je kocham ! <3
    Jakim aparatem robisz zdj. ???
    Ale ci zazdroszcze feri.. ja mam dopiero w drugiej połowie lutego ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. wytrwałości
    super postanowienia na ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że poznałam kolejną fankę "Przyjaciela Psa". Plakaty z tej gazety rzuciły mi się w oczy na filmie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam plakaty z "Przyjaciela Psa", więc witaj w klubie. Bardzo podobał mi się twój filmik. Naprawdę extra fotografie.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!