piątek, 20 stycznia 2012

Dzieło





Owe zdjęcia przedstawiają (jak pewnie zdążyliście się domyśleć) chusteczkę dla psa. Sama ją zrobiłam, ale miałam nadzieje, że efekt będzie lepszy... Niestety, Matka Natura nie obdarzyła mnie szczególną kreatywnością, lecz dzisiaj po prostu naszła mnie ochota wydziergania czegoś, a że z rysowaniem ostatnio próbowałam, uznałam, że teraz nadszedł czas na chusteczkę. Planuje też zrobić samodzielnie szelki, lub ostatecznie obroże dla psa, ale kompletnie nie wiem jak się za to zabrać i gdzie mogę dostać specjalne tasiemki, najlepiej ze wzorkami :) Proszę o pomoc i wskazówki.

25 komentarzy:

  1. Wedłóg mnie husteczka ci się bardzo udała! jest piękna i bardzo pasuje Kajii. :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta chusta :) Masz talent, mi by takie cudo nie wyszło :D Kai w niej do twarzy :] Śliczne zdj. :) Pozdrawiam was serdecznie. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta chustka ;)
    A obrożę możesz zrobić z paska do spodni ;P

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta chustka !! :)
    chyba troszke odgapie pomysł i zrobie podobną :D Tylko na FIge musiałaby być duuża chuusta ! :D
    A te łapki namalowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna na chusteczka, Kaji napewno się spodobała, z reszta mi tez.
    Śśśświetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusteczka wygląda całkiem porządnie. Nie jest zbytnio naćkana i przyjemnie wygląda na psince. :)
    W poszukiwaniu materiałów radziłabym udać się do dobrej pasmanterii. Opisz sprzedawcy swój pomysł i poproś o pomoc przy wyborze odpowiednio mocnych elementów. Najpierw zaplanuj, jak ma wszystko wyglądać, ile będziesz potrzebowała sprzączek, jak dużo taśmy. Ciekawa jestem, co by z tego wyszło. (:
    Pozdrowiania

    OdpowiedzUsuń
  7. Chustka jest śliczna, a Kaja wygląda w niej przeuroczo ;p Ja zawsze marzyłam, żeby mój pies chodził w chustce, ale jakoś do Astry nie pasuje ;p Za dużo sierści na szyi ;) A co do obroży to nie mam pojęcia z czego można zrobić. Życzę powodzenia w tworzeniu obroży ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli mogę wiedzieć: jak zrobiłaś taką chustkę? Planowałam zrobić coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba po prostu odrobinę wyobraźni, ja np: przeciełam zwykłą ludzką chusteczkę i zrobiłam z niej taką :))
      Gabi-Kaja

      Usuń
  9. Śliczna ta chustka :)
    Super w niej Kaja wygląda
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna chusta!!!
    Szelki najlepiej możesz z wełny ale musi być mocna możesz usztywnić ją jakimś sznureczkiem lub czymś
    Pozdrawiamy i napraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta chusta jest przepiękna, masz talent do malowania ja takich łapek nigdy bym nie namalowała. :)
    Kai pięknie w niej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mogła byś dać mi rady od czego mam zacząć itp?
    Byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ale ja nie chciałam pomocy do zrobienia chusteczki, tylko jak zacząć trenować flyball. :D

      Usuń
  13. Nic dodać nic ująć , ślicznie , pomysłowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, pomysłowa chusta dla Twojej psinki :)
    Wygląda przecudnie :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej :D też chcę :D Ptysiowi chciałam bandamkę kupić, ale znaleźć nigdzie nie mogę :(((

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jak ślicznie w niej wygląda ♥ zapraszam do mnie http://ale-wtopa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta chusteczka... naprawdę, Kaja musi być z dumne ze swojej Panci. :)
    A tasiemki na obrożę możesz znaleźć w dobrej pasmanterii... ja z reguły kupuję parcianą taśmę i na to naszywam ozdobne tasiemki czy co mi tam wpadnie w rękę. XD
    Powodzenia w dalszym tworzeniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚLICZNE ZDJĘCIA I PIĘKNY PIES :)
    Super blog :P
    Obserwuje!
    Wpadnij do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna chusteczka. Ja sama bym takiej nie zrobiła. Naprawdę bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!