poniedziałek, 12 grudnia 2011

WOŚP - Czy mój piesek sobie poradzi ?

Witajcie. Mam dla was, a włąściwie bardziej dla siebie radosną nowinę. Nie chciałam pisać wcześniej, bo jak by się nie udało, musiała bym pisać kolejną notke, że jadnak tak nie będzie. Dobra.. Najprawdapodobniej wystąpie z Kają na WOŚP :)) Bardzo się ciesze, bo będzie to nasz taki jak by debiut. Dzisiaj byłyśmy na pierwszej próbie, wśród dzieci na świetlicy i musze powiedzieć, że poszło całkiem nieźle. Kaja na początku bała się troche wejść do świetlicy, ale szybko się zdecydowała. Posiedziałam z nią troche, żeby się oswoiła. Gdy usłyszała jakiś skuk albo szum, podkulała ogon, zrozumiałam, że niestety jest trochę przestraszona. No nic dziwnego tyle ludzi w ogół niej. Przystąpiłyśmy do sztuczek, najpier proste typu: siad, leżeć, podaj łape itp. Doskonale się skupiała po miomo stresu i chałasu, lecz gdy robiłam małą pauze, przypominała sobie, że nie jest w domu o zaczynała popiskiwać. Następnie trudniejsze ćwiczenia np: slalom, skoki, ósemka, a kuku, cofanie itp. Wykonanie ich nie sprawiło mojej artystce większego problemu, wszystkie sztuczki wykonywała płynnie i ze skupieniem, a dzieci skakały z zachwytu. Jednym słowem jestem dumna z mojej kochanej suni. Świetnie sobie poradziła ze stresem i miomo tego, że była trochę przerażona potrafiła idealnie się skupić. Teraz będziemy trochę częściej tam przychodzić, żeby mogła się przyzwyczaić. Pani A. się zgodziła więc pójdziemy jeszcze na pare prób. No WOŚP będzie jeszcze więcej ludzi, troche się obawiam, ale jestem nastawiona pozytywnie. Terez jedyne co możemy zrobić to ĆWICZYĆ!

10 komentarzy:

  1. To super :) Serdeczne gratulację ;-> Ja też występuje na WOŚP ale z grupą taneczną, a to trochę różnica ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie masz !!
    Zazdroszcze ;)
    Pozdrowienia :)
    Wesołych świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja wam zazdroszczę. :*
    śliczne zdjęcia. =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, fajnie, ale jak na żywo zawalimy to nie będzie ciekawie :/
    Gabi-Kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie:)
    Skomentujesz?www.pusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaja sobie poradzi, poradzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa. Faktycznie ćwiczenia przed publiką są teraz ważnym etapem, by sunia się ośmieliła.
    Życzymy powodzenia! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i trzymam kciuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 21.07.2012
    Iwona
    Gabcia super te blogi macie ? , ale to naprawde są wystrzałowe te wasze wszystkie blogi gabi ? wszystkie je ogłądałam i są one naprawde super ? super..... super.......super...................pozdrawiam iwona odpowiedz mi na ten wpis ok ? czekam na odpowiedz od ciebie gaba pa ?

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!