piątek, 23 grudnia 2011

Wesołych Świąt

W domu już nam pachnie
Bożym Narodzeniem,
Pachnie już choinką,
Świątecznym jedzeniem.
Siądźmy wraz do stołów
Ciepło i rodzinnie...
Odświętnie, w zadumie,
Słowem... Wigilijnie!
Dzielmy się opłatkiem,
Uśmiechem, darami,
I poczujmy w sercach:
Nie jesteśmy sami!
Niech magia Wigilii,
W to Święto Rodzinne
Uczyni dni przyszłe,
Jakie być powinne.
Niech radość zagości
W sercach na dnie wiele,
Niechaj dni powszednie,
Przemieni w niedziele!
Niech tylko takie Święta będą dla Was najlepsze.


Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, życzą:



Kaja, Gabi.


---------------------------------------------------------------------------
A co się dzieje u nas?
Można powiedzieć, że nic specjalnie ciekawego. Z Kają dalej ćwiczymy do naszego "debiutu". Sprzyjać nam teraz będą Święta, dzięki wolnym dniom będzie więcej czasu na treningi :) Chyba styraciłam wene, bo nie wiem jak zapowiedzieć swój film... 




10 komentarzy:

  1. :)
    Fajne życzenia, super wierszyk.
    Uśmieszek i tyle szczęścia ile się da na święta i na 2012 rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wesołych świąt ! :)

    Fajny filmik , dobrze wam idzie !
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój wiersz, przyjemnie się czytało. Wszystkiego najlepszego na te święta życzę Tobie i Twojej suczce.

    OdpowiedzUsuń
  4. super świąteczny film. Aż chce mi się ćwiczyć ze swoim psem :) pozdrawiam świątecznie i dziękuję za inspirację

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się napatrzeć. Nie wyobrażam sobie, jak można nauczyć psa czegoś takiego. Nie chodzi mi o same sztuczki, ale o całość. O to, jak Kaja Cię słucha i jak perfekcyjnie wykonuje Twoje polecenia. Dla kogoś takiego jak ja, wydaje się niemożliwym nauczenie psa takiego posłuszeństwa. Co więcej, należy zauważyć, że to kundelek.

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja, Biscuit z bloga Psotka-zwariowany Shih Tzu. Moje konto zostało zablokowane, a blog usunięty. Postaram się go odzyskać, ale nic nie gwarantuję. Możesz napisać o tym na sowim blogu? Chciałabym odzyskać swoich wszystkich obserwatorów oraz ostrzec młodych blogerów, którzy nie ukończyli 13 lat, by zmienili datę swojego urodzenia na datę swojego rodzica/opiekuna bo inaczej(prędzje czy później) skończą jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Axelek: Nie ma znaczenie czy pies jest rasowy czy jest kundelkiem :) To raczej zależy od tego czy pies ma w ogóle chęci to sztuczkowania i odpowiednią zachęte.
    Do Biscuit: Przykro mi. Ale skąd wiesz, że stało się tak właśnie dlatego, że nie ukończyłaś 13 lat ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hei. Miałam już nie wchodzić na bloga aż do wiosny ale dziś weszłam i powiem ci czemu tak długo nie chce pisać.. chodzi o to, że w zimę nie ma co do roboty jest brzydko, smutno i nudno... nie mogę pisać notatek na temat "Nudny brudny spacer" gdyby w ogóle były takie spacery Czoko nie chce wychodzić na dwór więc robimy sobie rozrywkę domową która i tak jest bardzo, bardzo nudna.. :( jak zrobi się choć ciut lepiej może coś na bloga wpadnie, wygląd się zmieni nie wiem... zobaczymy :) + fajna notatka i film :D

    OdpowiedzUsuń
  9. 11.07.2012

    Gabi wszystkie blogi masz naprawde świetne ? są na maksa super???????, są zajefajne . Gabi

    pozdrawiam iwona zsydłowska

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!