czwartek, 29 grudnia 2011

MÓJ ósmy cud świata





9 komentarzy:

  1. Świetne robisz zdjecia Kaji :)
    Jest ona bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznotka z tej twojej Kaji. ♥
    Pozdrawiamy + powracamy xd ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaj jest bardzo fotogeniczna :)

    Super zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, moim ósmym cudem świata jest zdecydowanie takie małe białe COŚ. Ale Kaja mimo to jest urocza bardzo...

    Co do Twojego komentarza- wiem, że Fudzi powinien się mnie słuchać 24/24, jednak jego uwaga nie jest podzielna. I to jest jeden z problemów. Zainteresowany czymś, zajęty, nie widzi nawet dyndającej mu przed nosem kiełbasy, a co dopiero usłyszeć komendę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaja jest uroczym psiakiem ;) Patrząc na filmiki z jej sztuczkami to Ci zazdroszczę...zawsze chciałam, żeby moja psina tak płynnie wykonywała sztuczki. Mimo to nie zamieniłabym jej na inny model.
    Pozdrawiam i zapraszam na mój nowo odświeżony blog ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fotki, Kaja jest urocza! :)Ona jest baaaaaaardzo fotogeniczna. Mojemu psu jest trudno zrobić zdj., a Kaja nawet pozuje ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Czasami mam wrażenie, że ona wie kiedy ma pozować.. :))

      Usuń
  7. Z tej Kaji jest świetna modelka. Supcio fotki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy te oczy mogą kłamać? Z tej Kai naprawdę jest laska fotogeniczna. Bardzo ładne fotografie. Pozdrawiam i ciebie, i Kaję.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!