środa, 23 listopada 2011

Nowości

Cześć.
Tą notke miałam napisać w poniedziałek, ale jakoś się nie złożyło.. Więc tak, w sobotę przyjechała do nas ciocia z nową szynszylką.. Ta sama od której dostałam Fredke (wiecie, tą moja pierwszą szynszylkę )
Wybrałam takie imię, żeby choć trochę ją opisywało, nie chciałam dać jej jakiegoś banalnego imienie, miało być kródkie i orginalne. A więc,.. Chila :) tak Chil, Chili jak kto woli, a jakie to ma związek z szynsszylą? Może nie wiecie, ale pierwszą szynszyle wychodowanio w Chile, stąd to imię.

U mnie i u Kaji jest dobrze! Ciągle ćwiczymy różne różności, ostatnio jazde na deskorolce. Dodałam również filmik z jesiennych harców:

10 komentarzy:

  1. Szynszyla to zwierze stadne więc koniecznie muszą być dwie tej samej płci! samotna Szylka jest nieszczęśliwa i szybciej zdycha! :( radzę ci dokupić a najlepiej zaadoptować drugą! :)
    A filmik jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta Chila :) Słodziutka :)

    Super filmik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie idą Wam sztuczki. Może się powtarzam, ale nie sposób nie zauważyć energii Kajki. Mała jest niezwykła. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny filmik.
    Sztuczki idealne!
    Słodziutka szynszyla.:)
    Liczę na komentarzyk od ciebie:)
    Pozdrawiamy:)/www.pusiaa.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W zupełności się zgadzam! Nie widziałam nigdy, żeby taki niepozorny piesek umiał tyle rzeczy. Pozory mylą. Niby Kaja nie jest już taka młoda, a ma energię jak szczeniaczek. Widać, że chętnie wykonuje Twoje polecenia. A Chila jest śliczna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Czokuś i Kinga : Myślisz, że tak może być ? znam kilka osób które mają tylko jedną szynszyle.. no cuż poczytam jeszcze o tym :) Dzięki za rade.
    Do Axel : Tak ma dużo energi, szczegulnie wieczorem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaja jak na swoje lata jest bardzo pojętna i energiczna. Niektórzy uważają, że im starszy pies tym trudniej go czegoś nauczyć. A to jest kompletna bzdura! Ty jesteś na to dowodem ^^ Kajak się stara jak może. Tylko uważajcie na niektóre sztuczki. Szczególnie związane ze skakaniem. Mogą jej zaszkodzić bardzo na stawy, szczególnie w tym wieku.
    Chila jest słodka :*
    Pozdrawiam! =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te stawy wiem... staramy się ograniczać. Agility trenujemy czasami, częściej zwylkle sztuczki:)
    Ale jest dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowy filmik. Wiem, że już to pisałam, ale zazdroszczę ci umiejętności Kai. Ona zna tyle różnych sztuczek, a moje psy tylko kilka.
    PS. Zapraszam do mnie (adriana34.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten filmik był super. Kaja jest super. Twój blog jest super. Normalnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!