poniedziałek, 7 listopada 2011

Magia jesieni ?

Czy wy też lubicie jesień?
Bo my tak. Uwielbiamy kolorowe liście spadające z drzew, zapach świerzych żołędzi przy wejściu do lasu. Można powiedezieć, że prawdziwa złota jesień zaczeła się u nas dobiero z początkiem listopada, bo w pażdzierniku jesień była mokra i okropna. Listopad nas zaskoczył :)) Listopad zaskakuje, a Kaja chyba wzieła z niego przykład. Poszliśmy wczoraj wszyscy na spacer do lasu (czyli ja z rodzinką i z kudłaczami + ciocia, wujek i ich chłopaki) Było 20 stopni w cieniu! Żal siedzieć w domu. W lesie było tak ciepło i przyjemnie, że można było dosłownie się opalać. Po drodze napotkaliśmy ciekawy stawik, właściwie to był mały staw, można by rzec, że ogromna kałuża :) Ciekawa była dlatego, że cała była pokryta liściami:

Nawet nie wiem kiedy i jak Kaja się w niej znalazła. To była chwila, spacerowała siobie przy brzegu
a sekunde później zauważyłam ją w wodzie. Była przerażona! Kaja nie lubi się kąpać i jest chyba ostatnim psem którego podejżewała bym o wejście do wody! A jednak. Ale myśle, że ona nawet nie wiedziała, że tam jest woda. Wydawało jej sie, że będzie stąpać na twardej ziemi, niestety dała się nabrać :) Podczas jej kąpieli, trzymałam w ręce aparat, ale jak ciocia by mi o tym nie przypomniała to zdjęcia by nie było..

Szczęście, że było ciepło i Kaja tak nie zmarzła.
Wariatka moja:)
Wiecej zdjęć TUTAJ

7 komentarzy:

  1. Ekstra foty!
    20 stopni? W CIENIU????!!!!!
    To nie jesień, to jest lato!
    Zazdroszczę..U nas nie ma nawet 5 stopni czasem a ja i tak muszę do szkoły na rowerze gnać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjecia :)
    Najlepsze to co Kaja jest w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i fajny post:D
    Dodaję się do obs. i liczę na rew./
    Pozdro i zapro do mnie :www.pusiaa.blogspot.comD

    podasz mi twój nr. gg?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także dodałam się do obserwatorów. Będę komentować i odwiedzać w wolnym czasie. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Bardzo fajny blog, dodaję do ulubionych :-) Może nie doczytałam, ale czy możesz napisać, ile Kaja ma lat? Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe foty. Kaja jest prześliczna. Zajrzyj czasem do mnie plis (adriana34.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię jesień. Ach te różno kolorowe liście:). Ten staw wygląda super. Bardzo ładne zdjątka. Pozdrawiam i ciebie, i Kaję.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!