sobota, 8 października 2011

Mamy lepsze i gorsze dni

Ostatnim czasem mój tok myślenia był dosyć pesymistyczny, z różnych powodów, ale głównie chodziło o to, że czasami...hmm... jak by to powiedzieć Kaja mi nie wystarczała... Miałam ochotę potrenować frisbee, albo zwyczajnie pobawić się z psem. Pewnie się zastanawiacie dlaczego nie robiłam tego z Kają... Noo więc można powiedzieć, że Kaja już dawno temu straciła zamiłowanie do zabawy, głównie przez to, że dzieciństwo spędziła ze starszymi osobami, a teraz w ogóle olewa wszystkie zabawki. Jeszcze do niedawna stanowiło to dla mnie problem, ale teraz przekonałam się, że po co mi to ? Tylko to się liczy ? Nieee, kocham Kaje za to, że jest, za to że potrafi mnie pocieszyć w najcięższych dla mnie chwilach, za to że jest inna...

Traz skupiamy się na swoich mocnych stronach czyli sztuczkach :) Nie myślimy o tym czego nie możemy zrobić, tylko o tym co nam idzie najlepiej. Jestem zadowolona, że wreszcie to zrozumiałam i nie jest mi smutno, że Kaja nie potrafi czegoś tam, jestem szczęśliwa, że potrafi coś tam .. :)) A najbardziej mnie cieszy to... że mnie kocha !!

9 komentarzy:

  1. Też tak czasem mam...że chciałabym coś porobić z psem, a wiem, że moja Astra tego nie potrafi, albo ma już swoje lata i nie da rady. Jednak zawsze mi to mija...kiedy wieczorem wskoczy mi na łóżko i domaga się pieszczot ; ) A Kaja jest śliczna...i jak na swój wiek to świetnie radzi sobie ze sztuczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I o to właśnie chodzi. :) Właściwy punkt widzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Powinno się kochać psa, za to, że jest, a nie za to, co umie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również na początku nie mogłam się pogodzić ,że Czoko czegoś nie potrafi jednak tłumaczyłam sobie tak, że przecież ja też wiele rzeczy nie umiem:P aż w końcu zapomniałam o tych rzeczach których Czoko nie potrafi i skupiłam się na tym co potrafi. :D
    Super, że i ty przekonałaś się, że pies nie musi potrafić wszystkiego. :D

    Pozdrawiamy. Czoko & Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! ;))

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaja jest przeuroczą sunią. Życzę powodzenia w sztuczkowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaja jest przesłodka. Życzę powodzenia w nauce nowych sztuczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. 22.07.2012.

    Gabi kaja jest naprawdę zdolna ? wszystko potrafi zrobić ? to co jej się powie to zrobi ?

    OdpowiedzUsuń
  9. 22.07.2012

    Pozdrawiam iwona

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!