środa, 28 września 2011

Wystawowy czas :)

Kto by nie lubi wystaw ? Takie osoby stanowią mniejszość psiarzy.
Fajnie jest zobaczyć tyle przeróżnych ras jednego dnia.. Dla osób posiadających rodowodowe psiaki pewnie nie stanowi już to takiej wielkiej atrakcji. Ja nie jestem posiadaczką takiego psa, więc na wystawach nie jestem tak często jak niektórzy.

Kilka portrecików:






Po tej wystawie zwiększyła się moja miłość do rasy Grzywacz Chinski chociaż wcześniej mało interesowałam się tą rasą,w niedziele podbiły moje serce. Nie tylko ze względu na wygląd, ale również za przesympatyczne nastawienie. Klęknełam do pewnego osobnika długowłosego z chęcią cykniecia mu foty, niestety stało się to niemożliwe ponieważ psiak zamiast mi ładnie zapozować wepchał się między moje nogi, wygłaskałam go łaskawie i stwierdziłam, że ma bardzo jedwabiste futerko, co również mi zainponowało. Następnie podeszłam do Grzywacza który miał tylko kępki włosów na głowie, ogonie i łapkach, on również nie był najlepszym modelem :/ Podobnie jak jego rówieśnik dosłownie wepchną się między moje ręce, tym samym byłam zmuszona odłożyć aparat i znowu nie miałam zdjęcia. Zdesperowana podeszłam do następnego Chińczyka i tu  właśnie mi się udało! Właściwie to dzięki jego właścicielce, która zobaczyła, że chce mu zrobić zdjęcie i przyciągnęła go do siebie, z czego sam piesek nie był zadowolony...


Nie zabrakło również pokazów :







I oczekujących zawodników :






Jak i znudzonych szczeniaków :




 

Jednym słowem było SUPER ! 

7 komentarzy:

  1. Ja niestety nie miałam okazji być na jakiejś większej wystawie...dwa razy byłam na wystawie terrierów. Chciałabym pojechać na jakąś gdzie są wszystkie rasy . ;p Jednak jak na razie chyba nigdzie blisko mojego miasta się nie szykuje żadna wystawa ;)
    Zdjęcia są śliczne...a co do grzywaczów też bardzo lubię te psiaki, za ich niecodzienny widok ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne psiaki , i twój też jest śliczny
    Super blog!
    będę tu częściej wpadać, dodałam się do obser. liczę na yo samo
    Pozdrawiamy ;**
    zapraszamy do nas♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie piszesz ;) To ja - corgomaniaczka z pies.pl, założyłam tu bloga, mam nadzieję, że odwiedzisz mój blogasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki . : ) będziemy tutaj częściej zaglądać ^.^


    Ps:zapraszamy również do nas . :D http://czoko-pies-na-medal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nigdy nie byłam na wystawie. Zazdroszczę ci.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!