czwartek, 22 września 2011

Dog tricks

Jakoś otrząsnełam się po utracie zwierzaka, związku z tym nadszedł czas na kolejny post. Niestety, nie będzie długi, ani może ciekawy też nie :/ Głównie chodzi mi o zaprezentowanie mojego najnowszego filmu, powstał już jakiś dobry tydzień temu, ale jakoś nie było okazji by napisać :)




No i to tyle, moge jeszcze dadać, że jestem chora od wtrorku i w związku z tym przez ostatni tydzień nie trenowałyśmy agility, może ze dwa razy posztuczkowałyśmy i tyle. Jakis wstrętny virus dopadł moje gardło i teraz nudzimy się w domu... Możliwe, że w niedziele wybiore się na wystawe międzynarodową do Wrocka, licze na to bo byłam tam w zeszłym roku, wiążą się z tym miłe wspomnienia.

5 komentarzy:

  1. Super filmik. ;p
    Kaja widać, że to lubi i jest strasznie posłuszna. ; ) Chciałabym, żeby moja Astra tak reagowała. Poza tym strasznie Ci zazdroszczę tego toru agility ^^ Kaja sobie super radzi...z tego co wiem nie jest ona młodym psiakiem. Dlatego ją podziwiam i ciebie za cierpliwość, której u mnie brak.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Notka krótka, lecz fajna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam ci zaproszenie na fejsbuczku :))
    Jakaś epidemia chorób - każdy zaziębiony : O

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pies! Jak nauczyłaś go tyle rzeczy? Zadziwiające...

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!