poniedziałek, 5 września 2011

Do lasu, na grzyby! - FOTORELACJA

"Do lasu, na grzyby!" Tytuł dzisiejszego postu może i nie jest za bardzo przemyślany, ale to raczej dla picu.W tej notce pisania będzie wyjątkowo mało, bo głównym tematem będą zdjęcia, właśnie z wyprawy do lasu.
W lesie można zrobić naprawdę przecudowne zdjęcia, z resztą sami chyba o tym najlepiej wieie, kto by nie lubił robić zdjęć swoim najukochańszym pupilom w tak pięknej sceneri. Las jest do tego idealny, ale głównie jesienią :/ Choć późnym latem, też można zrobić kilka ciekawych ujęć.
Najciekawsze zdjęcia jednak wychodzą gdy wykorzystamy jakieś elemety leśnej przyrody i "wmontujemy" je do naszego kadru.
Mi osobiście bardzo podobają się również zdjęcia zrobione w biegu :D
 
  
Portreciki również są wskazane ( Szkoda, że rozmazane :/ ) 
 

5 komentarzy:

  1. W lesie zdecydowanie można ciekawie spędzić czas, chociażby udając się na spacer, a już trzymając w garści aparat... Ach. ^.^
    Liczę, że zobaczę na Twoich fotografiach także las jesienną porą. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w lesie na prawdę można zrobić ładne zdjęcia...Szczególnie jak się ma takiego modela jak Twoja Kaja. ; ) Moja Astra nie należy do cierpliwych.
    Zdjęcia są cudowne...tak jak Tobie mi także podobają się zdjęcia psów w ruchu.
    Mam nadzieję, że odwiedzisz mój blog, bo dopiero zaczynam ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny ten twój PSIACZEK ;****
    zapraszam do mnie;p

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwona 18.07.2012

    super fotki ? fantastyczne ? , ale to naprawde fantastyczne są ?

    Pozdrawiam iwona

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!