piątek, 26 sierpnia 2011

Wstęp / Nie wszyscy chcą wracać ;/

"Wakacje" w każdym przypadku to słowo powoduje uśmiech na twarzy, jednak co pięknie się zaczyna szybko się kończy. Dnia w którym te piękne dwa miesiące się zaczynają, chyba każdy jest szczęśliwy, nikt nie myśli o szkole, obowiązkach i sprawdzianach, jednak posiadamy tą świadomość, że i tak we wrześniu, będzie ten dzień, dzień powrotu do rzeczywistości. Jednkak i tak staramy się o tym nie mysleć, żyć chwilą. Zawsze pod koniec wakacji nie miałam problemu z tym, że znowu ide do szkoły, ale w tym roku na myśl o 1 gimnazjum, oblatuje mnie strach, sama nie wiem przed czym. Dla mnie wakacje mogły by jeszcze troche potrwać, ale cóż czasu nie zatrzymam, ani nie cofne, jak już napisałam "Żyjmy chwilą"
Teraz może kilka zdjęć.
Szczeniaki u mojej baci ;))
A teraz moje zwierzaki.
Fredka - 6 miesięczna szynszyla, jest z nami od kwietnia, jak na szynszyle przystału uwielbia skakać ;)
Kora - 11 letni owczarek niemiecki, niestety już staruszka, ale staram się nie myśleć o dniu rozstania, lubi pływać i grać w piłke nożną ;)
Kaja - 9 letni kundelek, moja ulubienieca, zna wiele sztuczek, upawiamy agility i dogdancing, najbardziej lubi pieszczoty.
Zapraszam równierz na mój kanał na YT :
Niedługo dodam nowy film, niespodziankę ;)

4 komentarze:

  1. Wakacje bardzo szybko mijają :/ A to dla tego że jest tak fajnie, nie trzeba się uczyć...
    Też trochę niepokoje się rozpoczęciem roku szkolnego - 1 gimnazjum, w dodatku zmiana szkoły. Nie ma co się zamartwiać na zapas ;) Co będzie to będzie.

    Kaja to urocza sunia :) Bardzo zaangażowana w skakaniu ^^Bardzo ładne zdjęcia:]
    -----
    A przy okazji, skąd jesteście? Może się spotkamy na jakiś zawodach? My ze Ślaska, niedaleko Katowic :P
    Pozdrawiam. Asia&Max :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Wrocławia jestem, Dolny ślązk.. Może i nie tak daleko, ale blisko to też nie jest ;/
    Gabi-Kaja.
    A tak w ogóle to nie mogę dodawać komentarzy na koncie google, tylko na anonimowym, pisze że nie mam uprawnień, wiesz może o co chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mogę dodawać komentarze !! Łii, wystarczyło zmienić przeglądarkę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne psiaki. Zapraszam do mnie (adriana34.blogspot.com) liczę na komcie i może nowego obserwatora.

    OdpowiedzUsuń

NIE REKLAMUJ SIĘ W KOMENTARZACH!!